نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

خطر حذف از آسیا در کمین آبی‌ها

  • کد خبر: ۴۹۲۱
  • ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۷
خطر حذف از آسیا در کمین آبی‌ها
اتفاق سیاه بهمن ۸۵ برای استقلال تکرار می‌شود؟

باشگاه استقلال هنوز تکلیف بدهی‌های خود را برای گرفتن مجوز حرفه‌ای مشخص نکرده است. آبی‌پوشان تهرانی قرار بود طبق مهلتی که کمیته بدوی صدور مجوز سازمان لیگ داده بود، بدهی‌های خود را تعیین‌تکلیف کنند. درهمین‌راستا، اعضای هیئت‌مدیره و امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال، در اظهارات خود تأکید کرده بودند که پیگیر این موضوع هستند و اجازه نخواهند داد که باشگاه استقلال با مشکلی مواجه و از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شود. پیگیری خبرنگار تسنیم اما نشان می‌دهد که باشگاه استقلال هنوز با طلبکارانش تسویه‌حساب نکرده یا توافقی برای پرداخت بدهی‌ها صورت نداده است. ضمن اینکه پولی که در حساب باشگاه بود، به‌جای اینکه صرف تسویه‌حساب با طلبکاران شود، به بازیکنان فعلی داده شده است تا بخشی از رقم قراردادشان پرداخت شود. این‌روزها مدیرعامل استقلال هم برای سفر شخصی راهی دبی شده و این درحالی است که باشگاه استقلال تا دیروز فرصت داشت، تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا تا 31آگوست به باشگاه‌های ایرانی مهلت داده بود تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کنند که فدراسیون فوتبال و کمیته بدوی چند روز دیگر نیز به باشگاه‌ها فرصت دادند. با این شرایط، مشخص نیست که سرنوشت استقلال برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا چه خواهد شد.

 

اتفاق سیاه برای استقلال تکرار می‌شود؟
بهمن سال۸۵ یک لکه تاریک در تاریخ باشگاه استقلال ثبت شد. کنارگذاشته‌شدن از جام باشگاه‌های آسیا به‌دلیل ناآشنایی با قوانین، جدی‌نگرفتن هشدارهای AFCو دیر ارسال‌کردن مدارک، نتیجه‌ای تلخ برای آبی‌پوشان به‌همراه داشت. در آن مقطع، زمانی که هشدارهای لازم به استقلالی‌ها داده می‌شد، آن‌ها به این گمان که شاید هشدارهای AFCهم مثل فوتبال ایران ضمانت اجرایی نداشته باشد، با خونسردی کامل مدارک لازم و اسامی تیمشان را در موعد مقرر برای AFC ارسال نکردند. بیش از ۱۲ سال از حذف عجیب آبی‌پوشان از آسیا می‌گذرد و امروز که در شهریور سال۹۸ قرار داریم، اظهارنظرهایی از برخی مسئولان این باشگاه شنیده می‌شود که بی‌شباهت به اظهارنظرهای مسئولان آن زمان این باشگاه نیست. در سال۸۵ مقداد نجف‌نژاد، مدیرعامل وقت، در اظهارنظری عجیب بیان کرد مدارک را با پست عادی برای AFC ارسال کردیم، شاید کمی دیر برسد؛ اما حتما می‌رسد. مدارک به‌موقع رسید، دیر رسید یا اصلا نرسید، حاصلش آن شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی راحت آبی‌پوشان را از جام باشگاه‌های آسیا کنار گذاشت. هم‌اکنون نیز اظهارنظری عجیب از یک مسئول می‌شنویم که گفته دوشنبه و سه‌شنبه ایران تعطیل است و ما چهارشنبه مدارک را ارسال می‌کنیم. هواداران استقلال که اتفاقات تلخ سال۸۵ را فراموش نکرده‌اند، حق دارند با شنیدن این اظهارنظرها و یادآوری خاطرات تلخ آن سال، نگران آینده تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا باشند. برخی از مدیران این مجموعه خبر از تکمیل مدارک باشگاه برای ارائه به AFC می‌دهند، اما هنوز این اتفاق به‌صورت عملی روی نداده و اسنادی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->