سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حمله اوباش قمه‌کش به محله ای در مشهد

  • کد خبر: ۴۹۵۲۳
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
حمله اوباش قمه‌کش به محله ای در مشهد
۹ شرور که منطقه طبرسی شمالی ۹ مشهد را ناامن کرده بودند، به دست پلیس دستگیر شدند
مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ قمه و چاقو در دستانشان بدرقصی می‌کرد و مدام مردم را تهدید می‌کردند. چند دستگاه خودرو پارک شده هم بی‌نصیب از این حمله نمانده و شیشه و چراغ‌هایشان هدف ضربات قمه قرار گرفت و خرد شد. صاحبان خودرو‌های خسارت دیده هم از ترس جانشان و تیغه‌های برهنه چاقو و قمه جرئت رفتن به میدان را نداشتند.

گروه اشرار، خیابان طبرسی شمالی ۹ را کاملا به‌هم ریخته بودند و با عربده‌کشی و تاختن به د‌رو‌همسایه اجازه به هیچ شخصی نمی‌دادند. باید یکی کاری انجام می‌داد و این غائله خوفناک را پایان می‌داد. زمانی نگذشته بود که صدای آژیر خودرو‌های پلیس از دور دست شنیده شد و همانند امشی، گروه اشرار مسلح را تارومار کرد.

متهمان تا به خودشان بیایند مأموران پلیس در میدان حاضر شدند و به مقابله با اراذل و اوباشی پرداختند که چند لحظه قبل وسط خیابان معرکه گرفته و قدرت‌نمایی می‌کردند. متهمان که دیگر راهی جز فرار نداشتند هریک به کوچه و پستویی زده تا شاید موفق به گریز شوند. در این میان، اما مجریان قانون عرصه را بر متهمان تنگ کرده و با دستگیری یکی از افراد شرور چراغ اول این عملیات ضربتی را روشن کردند.
 
متهم به دام افتاده که قمه‌ای بزرگ در دست داشت خود را تسلیم قانون کرد. ضابطان قضایی در کلانتری پنج‌تن مشهد که همه متهمان این پرونده را شناسایی کرده بودند بعد از اولین دستگیری به سراغ دومین نفر رفتند. این متهم حین فرار یک قبضه چاقویی که در دست داشت را به داخل یکی از خانه‌ها پرتاب کرد و با این کار تصمیم داشت مدرکی علیه خود دست مأموران ندهد.
 
فرار این مرد جوان ادامه داشت تا اینکه صدای مهیب شلیک تیر برای لحظه‌ای خیابان طبرسی شمالی را در سکوت فرو برد. شرور فراری که می‌دانست چنانچه دست از فرار نکشد هدف بعدی شلیک پلیس قرار خواهد گرفت، برای همین به ناچار خود را تسلیم قانون کرد.

مأموران کلانتری ۳۸ در ادامه این عملیات دست ۵ نفر از متهمان دیگر این پرونده را برای قانون روساخته و در اقدامی غافل‌گیرانه این افراد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد در تشریح دیگر ابعاد این پرونده گفت: با دستگیری ۷ متهم این پرونده که همگی در ماجرای عربده‌کشی و خسارت زدن به خودرو‌ها در طبرسی شمالی ۹ شرکت داشتند، سرنخ‌هایی از دو همدست متواری دیگرشان به دست آمد و طولی نکشید که این افراد هم در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

عباس صارمی ساداتی بیان کرد: ۹ متهم به دام افتاده پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای ادامه بررسی‌های قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۴ مشهد منتقل شدند. متهمان بین ۱۹ تا ۳۱ سال سن دارند که ۳ نفر از آن‌ها تبعه خارجی هستند. این افراد ضمن ایجاد رعب و وحشت در منطقه طبرسی شمالی به ۳ دستگاه خودرو نیز خسارت وارد کرده‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->