حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بازگشت محمد انصاری به پرسپولیس

  • کد خبر: ۴۹۷۷۵
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
بازگشت محمد انصاری به پرسپولیس
محمد انصاری روز گذشته بعد از هفته‌ها دوری از پرسپولیس به تمرینات این تیم برگشت. او که مدت‌ها درگیر عمل زانوی خود و فرایند بهبود آن بود، بنا به گفته پزشکان از اول آذر می‌تواند به زمین برود و این خبری خوب برای گل‌محمدی خواهد بود.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد انصاری یکی از استثنا‌های تاریخ پرسپولیس است؛ نه از‌این‌جهت که برای تیمش فداکارانه بازی کرد و به خاطرش از خیر قراداد‌های سنگین گذشت، بلکه از‌این‌لحاظ که او شاید تنها‌بازیکن تاریخ طولانی یکی از ۲ باشگاه پرطرف‌دار پایتخت باشد که هواداران پشتش ایستادند تا در تیم بماند.
 
حوادث و اتفاق‌های پرسپولیس مثل جدایی ناگهانی شجاع خلیل‌زاده و خالی‌شدن بدنه دفاعی تیم از مهره‌های خوب در تغییر تصمیم گل‌محمدی برای بازگرداندن محمد انصاری از فهرست مازاد به‌شدت تأثیر‌گذار بود، اما نباید از کنار زور خواسته هواداران گذشت. آن‌هایی که در فضای مجازی و واقعی آنچه را بر محمد انصاری گذشت، عین بی‌انصافی و نامردی توصیف کردند تا باشگاه ابتدا در کنار‌گذاشتن این بازیکن محجوب مردد شود و سپس او را به تیمی برگرداند که شاید بیشتر از هر بازیکنی متعلق به اوست. حالا محمد انصاری به تیم برگشته و هواداران منتظرند تا همان بازیکن بی‌ادعا و آماده‌ای را ببینند که سلامتی خود را در‌حالی فدای تیمش کرد که پیشنهاد سنگین چینی‌ها را در جیبش داشت.

 

اضافه‌شدن انصاری به تمرینات پرسپولیس

محمد انصاری روز گذشته بعد از هفته‌ها دوری از پرسپولیس به تمرینات این تیم برگشت. او که مدت‌ها درگیر عمل زانوی خود و فرایند بهبود آن بود، بنا به گفته پزشکان از اول آذر می‌تواند به زمین برود و این خبری خوب برای گل‌محمدی خواهد بود. انصاری تخصص بازی در دفاع چپ را دارد، اما هم سابقه بازی‌کردن به‌عنوان مدافع میانی در پرسپولیس را دارد و هم تیم ملی و اگر به شرایط ایده‌آل بعد از مصدومیت برسد، مسلما می‌تواند خیال کادر فنی قرمز‌ها را راحت کند. بعد از تحمل یک مصدومیت سخت، بی‌تردید مدتی زمان می‌برد تا انصاری به شرایط خوب خود برگردد؛ اما بازیکنی بی‌حاشیه و توانمند مثل او به نظر بسیاری از هواداران، ارزش صبر‌کردن را دارد.

 
 

انصاری چگونه به پرسپولیس بازگشت؟

با شروع فصل نقل‌وانتقالات پیش‌فصل، با تصمیم یحیی گل‌محمدی، محمد انصاری و محسن ربیعی‌خواه در فهرست مازاد پرسپولیس قرار گرفتند. از‌این‌رو ربیع‌خواه از پرسپولیس جدا شد، اما داستان انصاری کمی متفاوت بود. انصاری که در یکی از تمرینات پرسپولیس دچار مصدومیت شده بود، دوران نقاهت را پشت‌سر می‌گذاشت و از‌این‌رو نمی‌توانست به تیم دیگری بپیوندد؛ با‌این‌حال مذاکراتی با پرسپولیس انجام داد تا رضایت‌نامه خود را بگیرد و پرسپولیس نیز بتواند بازیکن جدید جذب کند، اما از‌آنجا‌که محمد نادری و شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس جدا شدند و این باشگاه به‌خاطر مشکلاتی در جذب بازیکن جدید ناکام ماند، در‌نهایت یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت درخواست ماندن محمد انصاری را به باشگاه بدهد. پس از این موضوع، حمید مطهری به‌عنوان مربی تیم با انصاری تماس گرفت تا از او بخواهد به تمرینات باز‌گردد؛ اما مدافع پرسپولیس در پاسخ می‌گوید که ابتدا باید تکلیف مطالباتش از فصل گذشته مشخص شود و بعد به تمرین برود. پس از مصدومیت انصاری، مدیران قبلی باشگاه، زمانی که قصد داشتند به بازیکنان پول پرداخت کنند، درصد کمی به حساب او واریز می‌کردند و این درحالی بود که به سایر بازیکنان درصد بیشتری پرداخت می‌شد. از‌این‌رو در پایان فصل دریافتی همه بازیکنان از اصل قراردادشان به بیش‌از ٩۵‌درصد رسید، درحالی‌که دریافتی انصاری ٨٠‌درصد بود. به‌همین‌دلیل پس از درخواست گل‌محمدی برای حضور انصاری در تمرین، این مدافع مذاکراتی با مدیران این باشگاه انجام داد تا درباره طلب‌های فصل قبلش صحبت کند. ظاهرا باشگاه پرسپولیس به انصاری اعلام کرده است به‌خاطر مشکلات مالی فعلا توانایی پرداخت مطالبات او را ندارد و انصاری هم موافقت کرده به باشگاه فرصت دهد تا مطالباتش پرداخت شود.

 

پرسپولیس در حال توافق با طاهرخانی

پرسپولیس در‌عین‌حال که محمد انصاری را دوباره به تیم اضافه کرده، مذاکرات خود با شاهین طاهرخانی، بازیکن کنار‌گذاشته‌شده استقلال را متوقف نکرده است. بازگشت انصاری به شرایط ایده‌آل ممکن است چند هفته طول بکشد و در‌این‌میان بازیکنی مثل طاهرخانی شاید بتواند این خلأ را پر کند. گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، پس از ناکامی در جذب ایمان سلیمی از تراکتور تبریز، شاهین طاهرخانی را به مدیرعامل باشگاه معرفی کرد تا با این بازیکن وارد مذاکره شوند. طاهرخانی که با گرفتن برگه فسخ قرارداد خود منعی برای پیوستن به تیم‌های دیگر لیگ‌برتری نداشت، توافقات نهایی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام داده است تا تنها یک امضا با این باشگاه برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس فاصله داشته باشد. شنیده شده مدافع فصل گذشته آبی‌پوشان پایتخت در ۲ روز آینده به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت تا قرارداد دو‌ساله‌ای را با این باشگاه امضا کند. همه این‌ها در‌حالی است که طاهرخانی موردتوجه چند تیم دیگر ازجمله سپاهان و گل‌گهر قرار دارد، و‌لی باید تا پیش از اتمام نقل‌و‌انتقالات پیش‌فصل، تیم جدید خود را انتخاب کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->