برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

مظاهری: هرگز زیر بار قرارداد جدید با استقلال نمی‌روم

  • کد خبر: ۴۹۹۴۸
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۸
مظاهری: هرگز زیر بار قرارداد جدید با استقلال نمی‌روم
رشید مظاهری که بعد از پیوستن به استقلال بار‌ها گفته بود برای عشق به استقلال قرارداد منعقد کرده پیشنهاد باشگاه برای کاهش قرارداد خود را نپذیرفت و راضی به کاهش قرارداد خود نشد. بعید نیست مظاهری در فرصت باقی مانده از استقلال جدا شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، رشید مظاهری درحالی که بعد از پیوستن به استقلال اعلام کرده بود این باشگاه را با عشق و علاقه انتخاب کرده در تازه ترین جلسه خود را مسئولان باشگاه استقلال که به جهت کاستن از قراردادش برگزار شد باز هم راضی به کاهش قرارداد خود نشد تا در فاصله یک روز مانده به پایان نقل وانتقالات احتمال جدایی اش از این باشگاه قوت بگیرد. مظاهری بعد از خروج از باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که فقط یک بار حاضر است با این باشگاه قرارداد منعقد کند. این واکنش نشان می دهد میان او و باشگاه استقلال شکاف عمیقی ایجاد شده و احتمال دارد در فاصله اندک تا پایان نقل  انتقالات او تصمیم دیگری بگیرد و همه را شوکه کند. برخورد مظاهری با مسئولان باشگاه استقلال به حدی تند بوده که احتمال دارد باشگاه استقلال او را نخواهد!

البته قرار است برخی اعضای هیات مدیره استقلال در این خصوص پا درمیانی کنند تا شاید مشکل خل شود. قرارداد مظاهری با استقلال ۵ ونیم میلیارد تومان است و استقلالی‌ها فقط راضی اند ۳ میلیارد به این دروازه بان مزد بدهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->