استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک
سرخط خبرها

عمران زاده: آقای کارت به کارت کنار سعید آذری چه کار می‌کند؟

  • کد خبر: ۵۰۳۵۸
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
عمران زاده: آقای کارت به کارت کنار سعید آذری چه کار می‌کند؟
حنیف عمران زاده با انتقاد از سعید آذری که استقلالی‌ها را به بی اخلاقی محکوم کرده از او درباره حضور برخی افراد در کنار تیم فولاد سوالاتی پرسیده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، حنیف عمران زاده، یکی از مربیان استقلال بود که دربازی با فولاد همواره سعی داشت بازی را آرام کند. حنیف که از واکنش های مدیرعامل باشگاه فولاد به شدت ناراحت است پیرامون این ماجرا حرف هایی به زبان می آورد. گفت و گوی او را بخوانید.

_عجب بازی پرحاشیه ای شد.

همین طور است. ما هم اصلا فکرش را نمی کردیم بازی پرحاشیه شود. چون اصلا دنبال حاشیه نبودیم اما انگار برخی از فولادی ها دوست داشتند تنش ایجاد شود.

_منظورت کیست؟

اسم نمی آورم چون همه بازی را دیدند اما منظورم همان شخصی است که به سمت نیمکت ما یورش برد و هرکاری خواست کرد. واقعا برای من تحملش سخت است با این رفتارهایی که برخی فولادی ها انجام دادند مدیرعامل این باشگاه علیه ما حرف می زند. نمی دانم اگر اخلاق مداری مهم است چرا از تیم خودش شروع نمی کند.

_سرمربی استقلال قبل از بازی مدام روی اخلاق مداری تاکید داشت.

همین طور است. محمود خان دنبال تنش نبود. بارها تاکید کرد ما باید اخلاقی بازی کنیم. همین طور هم بود. تیم ما دنبال حاشیه نبود. سعی کردیم فیرپلی را رعایت کنیم. سعی کردیم به حریف احترام بگذاریم. مصاحبه های آقای فکری قبل از بازی موجود است و آقای آذری برود نگاهی بیندازد به این مصاحبه تا متوجه شود ما دنبال چی بودیم. یک سوال دیگر هم باید از مدیرعامل فولاد بپرسم. سوالم این است که آقای کارت به کارت که نامش در فوتبال ایران معروف است کنار تیم شما چه می کند؟

_خودت هم درجریان بازی بارها با بازیکنان دو تیم حرف زدی تا جو آرام شود. رفتار تو را دوربین ها ثبت کردند.

خدا را شکر که شما دیدید من چه رفتاری داشتم. باور کنید همه اش دنبال آرام کردن اوضاع بودم. سعی کردم شرایط آرام باشد اما انگار برخی نمی خواهند ببینند دنبال افزایش تنش هستند. واقعا برای برخی افکار متاسفم اما می خواهم به هواداران استقلال بگویم راه مان را با قدرت ادامه می دهیم.

_درباره ماجرای 10 نفره بودن استقلال هم توضیجی داری؟

‌می‌گویند استادیوم ما بین المللی است، ولی حتی یک تابلوی تعویض نداشتند. خیلی‌ها می‌گویند چرا تعویض نکردید، اما بدانند تابلوی تعویض دستی بود! نکونام ۲ تعویض انجام داد و همزمان این تعویض‌ها با تعویض‌های ما یکی شد. حتی کمک داور خودش سورپرایز شده بود که این تابلو‌ها دستی است. زمانی که دانشگر آسیب دید شیخ به رختکن رفت و ۵-۶ دقیقه نبود. او رفته بود کفشش را عوض کند وگرنه ما همان زمان می‌خواستیم تعویض کنیم. حتی او را کنار خط بردیم، ولی یکی از بازیکنان ما گفت زانوی من درد دارد و به همین دلیل صبر کردیم تا تکلیف او مشخص شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->