کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

سنگ‌سفیدی، جنگ اصفهان و دیگر هیچ

  • کد خبر: ۵۰۳۹
  • ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
سنگ‌سفیدی، جنگ اصفهان و دیگر هیچ
اعتراض رسمی فرش‌آرا به اتفاقات دیدار گیتی‌پسند

بهنام اخوت -

نبرد فرش‌آرا و گیتی‌پسند در چهارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال، دست‌آخر با تقسیم امتیازات میان 2 تیم به پایان رسید؛ اما حاشیه‌های اتفاق‌افتاده در اواخر نیمه اول این دیدار، دست‌کمی از یک جنگ تمام‌عیار نداشت. همه‌چیز به ثانیه‌های پایانی نیمه اول بازمی‌گردد؛ جایی که سروش احمدنیا، رأس فرش‌آرا، در یک برخورد روی زمین می‌افتد و توپ میان پاهایش گیر می‌کند. حمله عجیب‌وغریب سنگ‌سفیدی، ملی‌پوش گیتی‌پسند، به احمدنیا و ضربات بی‌مهابا به پای بازیکن فرش‌آرا، آتش‌بیار معرکه جنگ در میدان اصفهان می‌شود. اتفاقی که نه‌تنها موجب انواع و اقسام جراحات و مصدومیت‌ها برای احمدنیا می‌شود، بلکه فضای سالن را برای دقایقی متشنج و عنان کار را از دست داور خارج می‌کند.

 

ضربات بازیکن حریف ناجوانمردانه بود
مجید مرتضایی، سرمربی فرش‌آرا، درباره اتفاقات دیدار گیتی‌پسند گفت: بازی بسیار جاندار و درگیرانه‌ای بود، اما این بازی مردانه است و هیچ‌کس اعتراضی به درگیری‌های فوتسالی میانه میدان نداشت. داستان از جایی برای ما ناراحت‌کننده بود و دیگر نتوانستیم تحمل کنیم که سنگ‌سفیدی، بازیکن گیتی‌پسند، رفتارهایی را کرد که سابق بر این هم بارها انجام داده بود. ضربات ناجوانمردانه و خارج از شرایط عادی بازی این بازیکن پیش‌ازاین هم اتفاق افتاده بود. وی افزود: سال گذشته این بازیکن در مس‌سونگون به صورت بازیکن ما سیلی زد، سال قبل‌ترش در تأسیسات دریایی که بود، با مشت بر کمر سعید سروری کوبید.

 

سابقه خراب بازیکن خاطی
مجید مرتضایی درباره سوابق بازیکن مذکور در درگیری‌های غیراخلاقی با بازیکنان حریف گفت: او حتی به تیم ملی هم ضربه زده است. اگر یادتان باشد بازی با کلمبیا هم حرکت ناجوانمردانه مشابهی را انجام داد و بازیکنان و کادر فنی کلمبیا به‌سمت او حمله‌ور شدند و از زمین بازی اخراج شد. مرتضایی تصریح کرد: بالاخره باید این بازیکن رفتارش را عوض کند و الا تیم ما نمی‌تواند تحمل کند. اعتراضمان را به سرمربی همشهری‌مان در گیتی‌پسند اعلام کردیم و از باشگاه هم خواستیم این قضیه را پیگیری کند و رسما اعتراضمان را اعلام می‌کنیم. دیدار 2 تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و فرش‌آرا با نتیجه 3بر3 به پایان رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->