برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

پایان تلخ بازی نیمه‌تمام شهرخودرو و پیکان!

  • کد خبر: ۵۰۵۲۹
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
پایان تلخ بازی نیمه‌تمام شهرخودرو و پیکان!
شکست شهرخودرو مشهد از پیکان تهران در مسابقه‌ای که طی ۲ روز برگزار شد
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در آخرین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال درحالی روز گذشته به‌مصاف پیکان رفت که این بازی شنبه عصر به سبب بارش سیل‌آسای باران نیمه‌تمام ماند و روز گذشته از همان دقیقه ۲۲ از سر گرفته شد. عنابی‌ها در‌حالی بازی دیروز را ۱ بر ۰ به شاگردان مهدی تارتار واگذار کردند که این اولین شکست رحمتی در لیگ برتر فصل جاری و اولین پیروزی تارتار به حساب می‌آید. تیم فوتبال مشهد در این بازی چند بازیکن اصلی خود ازجمله امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان، فرشاد فرجی و محمدعلی فرامرزی را در اختیار نداشت.


شروع دوباره با اوت دستی

سوت آغاز دوباره جدال خودروسازان روز گذشته درحالی توسط وحید کاظمی، داور بین‌المللی، زده شد که طبق قانون بازی از دقیقه ۲۲ و ۵۰ ثانیه و با اوت دستی از سر گرفته شد؛ دیداری که البته روز گذشته با تغییر ورزشگاه از «شهدای شهر قدس» به ورزشگاه «پاس قوامین دستگردی» منتقل شد و ۲ تیم در زمینی جدید با چمنی مطلوب‌تر به‌مصاف هم رفتند. خرابی کیفیت زمین چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس بعد از باران سیل‌آسای شنبه عصر موجب این جا‌به‌جایی شد که این مسئله با موافقت هر ۲ باشگاه رو‌به‌رو شد.


یک نیمه‌تمام آرام

نیمه دوم نیمه اول دیدار پیکان و شهرخودرو روز گذشته در‌حالی از دقیقه‌۲۲ از سر گرفته شد که بازی آرام و بیشتر در میانه زمین دنبال شد. البته پیکانی‌های میزبان در این نیمه توپ‌و‌میدان را بیشتر در اختیار داشتند، اما شهرخودرو هم نیم‌نگاهی به دروازه خودروسازان تهرانی داشت. غیبت امین قاسمی‌نژاد و حسین مهربان در خط حمله شهرخودرو زهر تهاجمی عنابی‌ها را گرفته بود و به نظر می‌رسید در این نیمه شاگردان رحمتی بیشتر برای کنترل بازی و شناخت حریف به میدان رفته بودند.


نیمه پرحادثه اکباتان

نیمه دوم جدال روز گذشته شهرخودرو و پیکان برخلاف نیمه اول بسیار پُربرخورد، جذاب و پُراتفاق دنبال شد؛ جایی که مهدی تارتار تیمش را در نیمه دوم از همان ابتدا تهاجمی به میدان فرستاد و در همان دقایق با فشار زیاد به روی دروازه عنابی‌ها موفق به گرفتن ضربه پنالتی شدند؛ پنالتی که توسط امیر روستایی زده شد و با واکنش عالی میلاد فراهانی، دروازه‌بان شهرخودرو، مهار شد تا عنابی‌ها از این خطر جان سالم به در ببرند. اما در ادامه باز هم این تیم پیکان بود که با پرسینگ از نیمه زمین شهرخودرو تیم مشهدی را تحت‌فشار قرار داد و بالاخره در دقیقه‌۴۹ توسط آرش قادری روی ضربه سر از کرنر ارسالی به گل برتری رسید.
 
بعد از این گل مشهدی‌ها تلاش فراوانی کردند تا توپ‌و‌میدان را در اختیار بگیرند؛ اما این مالکیت به موقعیت آن‌چنانی منجر نشد. حسرت بزرگ مشهدی‌ها شاید در این نیمه موقعیت از‌دست‌رفته‌ای بود که صادق صادقی، لحظات قبل از گل پیکان روی دروازه این تیم داشت؛ توپی که اگر به گل تبدیل می‌شد، شاید جریان بازی عوض می‌شد. رحمتی در این بازی احمد الجبوری، امید منصوری، ابوذر صفرزاده و معراج تقی‌پور را در نیمه دوم به بازی برد، اما این تغییر‌ها هم برای گشودن دروازه خودروسازان تهرانی کافی نبود.


رحمتی، شاکی از داوری

سیدمهدی رحمتی که اولین تجربه‌های خود روی نیمکت را به‌عنوان سرمربی پشت‌سر می‌گذارد، بعد از پیروزی بی‌دردسر هفته اول مقابل ماشین‌سازی، در بازی روز گذشته مقابل پیکان که با اولین شکستش همراه بود، بدجور به داوری معترض شد. رحمتی در طول بازی بار‌ها با تذکر داور رو‌به‌رو شد. شدیدترین اعتراض سرمربی جوان عنابی‌ها روی صحنه پنالتی بود، اما بعد از آن هم بار‌ها وحید کاظمی، داور بین‌المللی، برای تذکر به او و کادر فنی تا کنار نیمکت شهرخودرو رفت. حتی یکی از اعضای کادر فنی شهرخودرو هم در این بازی از کاظمی کارت زرد گرفت.


رؤیت دوباره سیدعباسی در کنار حمیداوی!

حضور داوود سیدعباسی، مربی فصل قبل شهرخودرو در کنار فرهاد حمیداوی در ورزشگاه دستگردی نیز از نکات جالب‌توجه بازی دیروز بود. سیدعباسی که یکی از دلایل اصلی اختلاف رحمتی و بختیاری‌زاده و جدایی این مربی از شهرخودرو فصل قبل بود، حالا بار دیگر از پشت شال‌گردن مشکی که به‌صورت داشت، در جایگاه ویژه ورزشگاه دستگردی تهران رؤیت شد؛ جایی که تنها به فاصله چند صندلی آن‌ورتر فرهاد حمیداوی، مالک عنابی‌های مشهد هم نشسته بود!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->