نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

دعای بازیکن دورگه ایرانی برای کارلوس کی‌روش!

  • کد خبر: ۵۰۵۴۹
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
دعای بازیکن دورگه ایرانی برای کارلوس کی‌روش!
اشکان دژاگه درباره نتایج اخیر کی‌روش در کلمبیا گفت: او مربی بادانشی است و برای کسب بهترین نتایج در کلمبیا به زمان نیاز دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، حضور ۸ ساله کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران و نتایج و اتفاقاتی که در آن دوران رقم خورد باعث شده تا همچنان فوتبالدوستان ایرانی، چه آن‌هایی که کی‌روش را دوست داشتند و چه آن‌هایی که از او متنفر بودند، پیگیر وضعیت کی‌روش باشند.

کارلوس کی‌روش گرچه در کلمبیا خوب شروع کرد و در کوپاآمریکا حتی موفق شد آرژانتین را شکست دهد، اما در هفته‌های اخیر ضعیف‌ترین نتایج تاریخ این کشور با او رقم خورده. از باخت ۳ بر ۰ مقابل اروگوئه تا ۶ گله شدن مقابل اکوادور.

اشکان دژاگه، یکی از بازیکنان ارزشمند تیم ملی که سابقه بر بازو بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی را هم در کارنامه دارد، در خصوص نتایج و وضعیت کی‌روش گفته: نتایج او را دنبال می‌کنم. این همه سال با آقای کی‌روش کار کردیم و خیلی طبیعی است که هنوز او را دنبال کنم و بازی‌های تیمش را ببینم. جایی هم که مربیگری می‌کند جایگاه خودش را در فوتبال دارد. کلمبیا تیم قدرتمند و بازیکنان بزرگی دارد و کی‌روش هم تا قبل از این ۲ بازی خیلی خوب کار کرده بود. هر کس کارلوس کی‌روش را می‌شناسد می‌داند او هر جا بوده موفق عمل کرده است. امیدوارم مسئولان فوتبال کلمبیا هم به او وقت بدهند تا تیم را درست کند. در آمریکای‌جنوبی تیم‌های قدرتمندی حضور دارند و کار کردن در چنین قاره‌ای اصلا آسان نیست. من برای کی‌روش دعا می‌کنم که موفق باشد. چون چند سال نه برای من بلکه برای فوتبال ایران خیلی زحمت کشید. برای جوانان ایرانی خیلی زحمت کشید و کمک‌شان کرد تا موفق شوند. برای همین هم من دعا می‌کنم تا نتایج بهتری کسب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->