نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

پاشازاده: مگر فکری چند بازی باخته است که این‌طور انتقاد می‌کنند؟

  • کد خبر: ۵۰۶۷۰
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
پاشازاده: مگر فکری چند بازی باخته است که این‌طور انتقاد می‌کنند؟
مهدی پاشازاده، پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفت‌وگویی اختصاصی با شهر‌آرا‌نیوز بر تداوم مربیگری فکری در استقلال تأکید دارد. پاشازاده برخی انتقاد‌ها را مغرضانه و غیرکارشناسی می‌داند.

 گرو ورزش| شهرآرا نیوز، مهدی پاشازاده که خود پیش از حضور محمود فکری گزینه سرمربیگری استقلال بود درباره شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان با احتیاط حرف می‌زند: «‌با یک شکست نمی‌شود همه‌چیز را به هم ریخت. واقعیت این است که باختن در اهواز مقابل تیم جواد نکونام برای محمود فکری دردناک بود اما فوتبال بالا‌وپایین دارد. یادمان نرود بازی‌های لیگ ادامه دارد و استقلال و فولاد هم باید دوباره با هم بازی کنند. من با هر دو طرف این ماجرا یعنی فکری و نکونام دوست هستم و آن‌ها در تیمی که من سابقه بازی دارم بازی کرده‌اند. بنابراین ترجیح می‌دهم درباره این بازی جانب هیچ کدام را نگیرم و از کسی هم انتقاد نکنم. به هرحال یک بازی بود مانند دیگر بازی‌ها که تمام شد و رفت.»

پاشازاده چه تحلیلی درباره آینده استقلال دارد؟ او این پاسخ را می‌دهد: «همه ما برای آینده‌ای بهتر تلاش می‌کنیم. شک ندارم فکری هم به‌دنبال ساختن تیمی درخور شأن استقلال است. بعضی انتقاد‌ها مغرضانه و غیرکارشناسی است. باید به او فرصت کافی داده شود. فکری زمان زیادی نیست که از عمر مربیگری‌اش در استقلال می‌گذرد. نباید این‌طور باشد که او را ناکارآمد و بدون شایستگی بدانیم. فکری شخصیت مربگیری‌اش را نشان داده، اما اینکه او بتواند همان کاری که در نساجی یا دیگر تیم‌ها کرده است را اینجا هم تکرار کند به آینده بستگی دارد. ضمن اینکه تلاش بازیکنان و همکاری باشگاه هم در موفقیت او نقش بسیاری ایفا می‌کند.»

پاشازاده در واکنش به اینکه از دستیاران سرمربی استقلال انتقاد می‌شود نیز گفت: «‌این نقدها نوعی دخالت در کار سرمربی است. فکری با همین کادر فنی کارش را در استقلال شروع کرده و بعید است شخص دیگری را به آن اضافه کند. منتقدان هم باید انتقادهای خود را در زمان مناسب مطرح کنند نه اینکه بعد از دو بازی روی سر سرمربی آوار شوند. استقلال با این‌همه هوادار جای تسویه‌حساب‌های شخصی نیست و باید با احتیاط قدم برداشت و اجازه نداد حاشیه وارد تیم شود. از منتقدان هم می‌خواهم شرایط را درک کنند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->