نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

هفته سوم لیگ برتر امروز چهارشنبه ۵ آذر آغاز می‌گردد | جنگ مدعیان مربیگری استقلال!

  • کد خبر: ۵۰۷۱۴
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
هفته سوم لیگ برتر امروز چهارشنبه ۵ آذر آغاز می‌گردد | جنگ مدعیان مربیگری استقلال!
هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری ۴ مسابقه شروع می‌شود. در سیرجان تیم صدرنشین گل‌گهر باید از فولاد خوزستان پذیرایی کند. جدال امیر قلعه‌نویی با جواد نکونامی که دشمنان خونی هم هستند، می‌تواند به‌نوعی جذاب‌ترین بازی امروز باشد.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ در ورزشگاه آزادی هم شاگردان محمود فکری بعد از شکست پرحاشیه هفته قبل، باید برابر ماشن‌سازی به میدان بروند. سایپا در کرج از نساجی پذیرایی خواهد کرد و ۲ تیم تازه‌وارد آلومینیوم اراک و مس رفسنجان باید این‌بار در لیگ برتر با هم مسابقه بدهند.


اساتید حاشیه به هم رسیدند

نماینده سیرجان که در آخرین لحظات لیگ سال گذشته، مجوز بقا را گرفته بود، حالا دو‌هفته‌ای است که به صدر جدول تکیه زده و قصد دارد امسال موی دماغ بزرگان شود. گل‌گهری‌ها که نیمکت تیمشان را به امیر قلعه‌نویی سپرده‌اند، از ۲ بازی قبلی خود ۶‌امتیاز به دست آورده‌اند و خیلی‌ها از خط حمله آتشین این تیم صحبت می‌کنند؛ جایی‌که گادوین منشا و یونس شاکری حالا کابوس خط دفاعی حریفان شده‌اند. در آن‌سوی‌میدان، اما فولادی قرار دارد که هفته گذشته توانست استقلال را در اهواز با شکست بدرقه کند و نکونام نشان داد این فصل قصد بزرگی در فوتبال ایران را دارد.
 
بدون‌شک جذاب‌ترین تقابل بازی امروز روی نیمکت ۲ تیم رقم خواهد خورد. هنوز خیلی‌ها داستان شکایت‌های نکونام از قلعه‌نویی و دعوا‌های این دو را به یاد دارند. از قضا نکونام در قامت مربیگری هم نشان داده که راه‌های حاشیه‌سازی و بازی‌های بیرون زمین را به خوبی بلد است، کاری که خیلی‌ها امیر قلعه‌نویی را استاد بلامنازع آن می‌دانند! تیم پیروز بازی امروز می‌تواند عنوان صدرنشین هفته سوم لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.


استقلال در فکر فرار از بحران با ماشین!

آبی‌ها هفته پرحاشیه‌ای را پشت‌سر گذاشته‌اند و تیم فکری در شروع کار نشان داد انباری از باروت است و منتظر اولیتن جرقه برای انفجار! جرقه‌ای که در بازی با فولاد زده شد و چند‌روزی این باشگاه را تحت‌تأثیر قرار داد. محمود فکری که هفته گذشته در اهواز بازی و حاشیه‌ها را با هم باخت، امروز باید در ورزشگاه آزادی به‌مصاف ماشین‌سازی برود.
 
شیخ دیاباته، مهاجم محبوب و گل‌زن استقلال، هنوز در این فصل در ترکیب اصلی آبی‌پوشان قرار نگرفته و در اهواز هم حاشیه‌هایی را با محمود فکری، سرمربی جدید استقلال داشت. باخت استقلال مقابل فولاد کم‌حاشیه هم نبود و تمامی این اتفاق‌ها باعث شده در بازی امروز احتمال تغییر در ترکیب استقلال بیشتر شود. اولین خروجی احتمالی ترکیب استقلال فرشید باقری خواهد بود که در اهواز نمایش ضعیفی داشت و به‌خاطر استوری‌اش به کمیته انضباطی باشگاه نیز دعوت شد و احتمالا جای خود را به مهدی مهدی‌پور خواهد داد. به‌جز باقری، فرشید اسماعیلی هم چندان خوب کار نکرد و با توجه مصدومیت جزئی که داشت، ممکن است این هفته در ترکیب نباشد و شاید به‌جای او داریوش شجاعیان پس از مدت‌ها در ترکیب استقلال به میدان برود.
 
شیخ دیاباته هم پس از بازگشت به تمرین استقلال آماده حضور در میدان است و حضورش در ترکیب دور‌از‌ذهن نیست. یکی از معما‌های بزرگ ترکیب ثابت استقلال برای هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، استفاده‌کردن از رشید مظاهری یا تداوم نیمکت‌نشینی این سنگربان است. حسینی مقابل فولاد روی گل‌ها مقصر نبود، اما واکنش ویژه‌ای هم نداشت و ممکن است این هفته نیمکت‌نشین شود تا رقیب ملی‌پوش او به جایش در ترکیب قرار بگیرد.


نیمکت‌های پرحاشیه!

در آن‌سوی‌میدان هم ماشین‌سازی تیم کم‌حاشیه‌ای نبوده است. وحید بیاتلو، سرمربی جوان تبریزی‌ها، بعد از باخت مقابل شهرخودرو در هفته نخست با مصاحبه‌های تند و آتشین خود زمینه محرومیتش را فراهم کرد. فکری با یک فیلم چند‌ثانیه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شده است. ۲ مربی خبرساز لیگ‌برتری که سابقه طولانی در لیگ‌یک داشته‌اند، اکنون درحالی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که محکوم به برد هستند.


فکری: ماشین‌سازی می‌تواند برای ما دردسرساز شود

محمود فکری، سرمربی استقلال، در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: هر بازی برای استقلال از اهمیت خودش برخوردار است و هر تیمی که مقابل استقلال بازی می‌کند، با‌انگیزه است و امیدوارم که بازیکنان ما با تمام انرژی و توان خود مقابل ماشین‌سازی قرار بگیرند و در‌نهایت بتوانیم برنده این بازی باشیم. ماشین‌سازی تیم خوبی است و مربی و بازیکان خوبی دارد.
 
با توجه به انگیزه‌ای که ماشین‌سازی دارد، این تیم ممکن است برای ما دردسرساز شود؛ اما امیدوارم در یک فضای خوب، بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم و ۳ امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم. سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت شیخ دیاباته در تیمش خاطرنشان کرد: این بازیکن مشکل خاصی ندارد و در اردوی ما حضور دارد و اگر لازم باشد از دیاباته استفاده خواهیم کرد. فکری درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: مصدوم تیم ما فرشید اسماعیلی است که از ناحیه زانو مشکل دارد و سیاوش یزدانی از قبل مصدومیت داشته است و نمی‌تواند در این بازی ما را همراهی کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->