نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

سیمای جدید ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد

  • کد خبر: ۵۰۸۳۹
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
سیمای جدید ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد
ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) با نصب صندلی‌های تماشاگران در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است
به گزارش شهرآرانیوز؛ بیش از ۱۰۰۰ روز از آخرین نبردی که بر پهنه مستطیل سبز ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) انجام شد، می‌گذرد و حالا آرام‌آرام ثامن چهره یک ورزشگاه دوباره مدرن را برای برگزاری رقابت‌های فوتبال به خود می‌گیرد؛ ورزشگاهی که سال‌۸۴ با دیدار ابومسلم و پرسپولیس افتتاح شد و از قضا با خاطره خوش پیروزی ۱ بر ۰ مشکی‌های مشهدی برابر ارتش سرخ پایتخت همراه شد.
 
این ورزشگاه نزدیک به یک دهه میزبان خاطرات تلخ و شیرین فوتبال مشهد با ابومسلم، پیام، سیاه‌جامگان و پدیده بود؛ اما دست‌آخر خیلی زودتر از حد تصور به کام فرسودگی افتاد و مدت مدیدی از رادار کاربری خود خارج شد تا اینکه بالاخره سال گذشته بود که روند بازسازی این ورزشگاه از‌سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی آغاز شد و حالا همه‌چیز از آماده‌شدن این ورزشگاه حکایت دارد. از شیک‌شدن درِ ورودی این ورزشگاه بگیرید تا زمین چمنی در حد ورزشگاه امام‌رضا (ع)، زیباسازی رختکن‌ها، اسکوربرد غول‌پیکر و بالاخره صندلی‌هایی که حالا روی سکو‌های سرد سیمانی، سیمای جدیدی به این ورزشگاه داده‌اند.

۲۸ هزار صندلی بر تن ثامن

صندلی‌های رو‌به‌روی جایگاه یکی پس از دیگری چیده شدند؛ درست شبیه پیراهنی که بر تن ورزشگاه شده باشد. روی صندلی‌های قرمزرنگ به انگلیسی واژه SAMEN نقش بسته است. قرار است دور‌تا‌دور سکو‌های سیمانی صندلی‌هایی با ۳ رنگ قرمز، سفید و سبز نصب شو‌د؛ صندلی‌های به نمایندگی از نماد رنگ پرچم ایران. فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، در‌این‌باره گفت: کار نصب صندلی‌ها مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و ورزشگاه ۱۰۰ در‌صد آماده برگزاری مسابقات فوتبال است. وی افزود: این مسئله را به فدراسیون اعلام کردیم و از‌این‌پس شهر مشهد ۲ ورزشگاه مجهز امام‌رضا (ع) و ثامن‌الائمه (ع) را برای برگزاری مسابقات در اختیار دارد. فتاحی درباره ظرفیت ثامن بعد از صندلی‌گذاری اظهار کرد: چیزی حدود ۳۰‌هزار صندلی در ورزشگاه نصب خواهد شد.
گفته می‌شود ظرفیت ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد ۲۸‌هزارو ۵۰۰ صندلی است.

میزبانی لیگ برتر و مسئله گیت‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی درباره خرید گیت‌های ورودی ورزشگاه خاطرنشان کرد: هنوز گیت‌ها خریداری نشده است، اما تا سال گذشته هزینه خرید گیت‌ها چیزی حدود یک‌میلیارد بود و فکر می‌کنم با قیمت‌های جدید بالغ بر ۲‌میلیارد باید برای این مسئله هزینه کنیم. فتاحی با اشاره به بودجه خریداری و نصب صندلی‌های ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد اذعان کرد: قرارداد صندلی‌ها را وزارت ورزش با شرکت توسعه و تجهزی اماکن ورزشی بسته است و ما در این بخش دخالتی نداشتیم. وی تصریح کرد: ثامن آماده میزبانی لیگ برتر است، اما این خود تیم‌ها هستند که باید ورزشگاهشان را به فدراسیون معرفی کنند. شهرخودرو هم فعلا، چون بازی‌ها بدون تماشاگر است، ورزشگاه امام‌رضا (ع) را معرفی کرده و شورای تأمین نیز از‌این‌بابت مخالفتی نداشته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->