فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۳ ماه حبس؛ حکم دیگری برای پرونده جنجالی آرمان و غزاله

  • کد خبر: ۵۰۸۵۶
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
۳ ماه حبس؛ حکم دیگری برای پرونده جنجالی آرمان و غزاله
آرمان که به جرم قتل غزاله دختر موردعلاقه‌اش ۲ ماه پیش در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شده بود، حالا و با حکم دادگاه بعثت به اتهام اختفای جسد به ۳‌ ماه و یک روز حبس محکوم شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پرونده جنجالی آرمان و غزاله از بهمن سال۹۲ به جریان افتاد. غزاله ۱۹ساله روز ۱۲بهمن‌ماه سال۹۲ به طرز عجیبی ناپدید شد و پس از چند روز معلوم شد آرمان، که قصد ازدواج با او را داشت در مفقود شدن او دست داشته است. او که هنگام دستگیری کمتر از ۱۸سال داشت، در بازجویی‌ها به قتل غزاله اعتراف کرد و مدعی شد که روز حادثه، وقتی غزاله به خانه‌شان آمده و به او گفته که نمی‌توانند باهم ازدواج کنند و قصد دارد برای ادامه تحصیل به خارج از کشور برود، چنان عصبانی شده که با ضربات میله آهنی وی را به قتل رسانده است. پس از جنایت نیز جسد وی را داخل چمدانی گذاشته و در یک سطل زباله رها کرده است.

 

آرمان اما در ادامه و حتی در جریان ۲باری که در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت، اعترافاتش را پس گرفت و گفت که غزاله در جریان یک حادثه جان باخته است. او گفت: من اتهام قتل‌عمدی را قبول ندارم. من و غزاله مشکلی باهم نداشتیم. آخرین مرتبه‌ای که او به خانه‌مان آمد، بعد از خداحافظی متوجه شدم در راه‌پله افتاده است. او را داخل خانه آوردم. وضعیت خوبی نداشت و نفس نمی‌کشید. ترسیده بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم. آن زمان سنم کم بود. حتی به فکرم نرسید که با اورژانس تماس بگیرم. به همین دلیل بدون اینکه متوجه کارهایم باشم، او را داخل چمدان گذاشتم و در سطل زباله‌ای انداختم. آن زمان فقط می‌خواستم او را از خانه مان دور کنم اما بعد پشیمان شدم.

 

هرچند آرمان اتهام قتل عمدی را قبول نداشت اما در جریان هردو محاکمه که آخرین آن ۲ماه پیش بود به قصاص محکوم شد و این در حالی بود که بخشی از پرونده که مربوط به اختفای جسد غزاله بود، در شعبه۱۱۵۴ دادگاه بعثت در حال رسیدگی بود.

 

پسر جوان با مطرح کردن ۳روایت مدعی شده بود که غزاله زنده است. چراکه بعد از رها کردن آن در سطل زباله باید پیدا می‌شد اما جسد غزاله با گذشت ۷سال از ماجرا هنوز پیدا نشده است. یکی از دلایلی که آرمان مطرح کرد تمدید دفترچه بیمه غزاله پس از حادثه بود. دومین دلیل مرخصی گرفتن از دانشگاه بعد از حادثه و سوم، بسته شدن فیس‌بوک وی بعد از گذشت ۶‌ماه از زمان حادثه بود. او می‌گفت زمانی که غزاله از راه‌پله‌ها افتاده و او را در چمدان گذاشته و رهایش کرده احتمالا او زنده بوده است.

 

 وقتی آرمان چنین ادعایی را مطرح کرد تحقیقات در این خصوص از خانواده غزاله آغاز شد. آنها اظهار کردند که وقتی شنیدند دخترشان ناپدید شده و خبری از او نیست راهی دانشگاه شده و مرخصی گرفتند. از سوی دیگر دفترچه بیمه‌اش را هم خودشان تمدید کرده‌اند نه غزاله. در ادامه از پلیس فتا استعلام گرفته شده و دریافتند که چنانچه کاربر تا مدتی در فیس‌بوک فعالیتی نداشته باشد به‌صورت خودکار صفحه کاربر حذف خواهد شد. با رفع ابهامات در پرونده، قاضی شعبه۱۱۵۴ دادگاه بعثت، آرمان را به اتهام اختفای جسد به ۳‌ماه و یک روز حبس محکوم کرد.

 

منبع: همشهری


بیشتر بخوانید:

 

ماجرای جنجالی اعدام آرمان و قتل غزاله

 

جزئیات تلخ قتل «غزاله» بدست آرمان و پاسخ ابهامات پرونده به روایت مادر دخترک+ فیلم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->