علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

تأمین پوشاک برای ‌کارتن‌خواب‌ها در پویش «گرمای همدلی»

  • کد خبر: ۵۰۹۴۲
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
تأمین پوشاک برای ‌کارتن‌خواب‌ها در پویش «گرمای همدلی»
معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از آغاز پویش گرمای همدلی برای تأمین البسه گرم برای کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌خانمان خبر داد.
مهدی عسکری | شهرآرانیوز؛ رضا دانایی در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه این‌پویش از هفته گذشته آغاز شده است، افزود: مدیریت شهری تاکنون در زمینه تأمین ماسک و مواد ضدعفونی‌کنند، برای افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب پای کار بوده است و پویش جدید نیز با حضور خیران، سازمان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد و شهروندان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تا پیش از این و از طریق سرکشی به پاتوق کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌خانمان، ماسک و دست‌کش در اختیار این‌افراد قرار می‌گرفت، ادامه داد: در طرح جدید تأمین لباس برای کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌خانمان، همه کسانی که مایل هستند به این افراد کمک کنند، لباس، کاپشن و دست‌کش نرم در اختیار شهرداری قرار می‌دهند و مدیریت شهری این‌اقلام را توزیع خواهد کرد.
به گفته دانایی، البسه اکثر قریب به اتفاق این‌افراد بسیار آلوده است و باید معدوم شود؛ بنابراین در این‌طرح کمک‌ها هم در اختیار افرادی که شب را در گرم‌خانه‌ها حضور دارند، قرار می‌گیرد و هم افرادی که مایل به حضور در گرم‌خانه‌ها نیستند.


فقط البسه نو

وی با بیان اینکه البسه اهدایی باید نو باشد، افزود: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از انتقال بیماری از طریق البسه دست دوم، فقط پذیرای البسه نوی شهروندان خواهیم بود.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: در گرم‌خانه‌ها نیز استفاده از گان برای کارکنان گرم‌خانه‌ها الزامی است؛ زیرا علاوه بر سلامت کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌خانمان، سلامت کارکنان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
دانایی درباره راه‌های ارتباط شهروندان، خیران و سازمان‌های مردم‌نهاد برای اهدای البسه نیز گفت: اولین و مهم‌ترین کانال ارتباطی دراین‌باره تماس با مرکز ۱۳۷ است و کارشناسان این‌مرکز نیز خیران را به مراکز تحویل البسه هدایت خواهند کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->