دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس جمهور: شهادت فخری زاده عزم دانشمندان ایران را مصمم‌تر خواهد کرد

  • کد خبر: ۵۰۹۶۳
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
رئیس جمهور: شهادت فخری زاده عزم دانشمندان ایران را مصمم‌تر خواهد کرد
 رئیس جمهور شهادت شهید فخری زاده را تسلیت گفت و تصریح کرد: دشمنان ما بدانند با شهادت امثال شهید فخری زاده نه تنها خللی در اراده جوانان و دانشمندان در پیمودن مسیر رشد شتابنده علمی ایجاد نخواهد شد، بلکه عزم آنان در ادامه راه این شهید گران‌قدر مصمم‌تر خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در متن پیام حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین حسن روحانی آمده است: یک‌بار دیگر دستان پلید استکبار جهانی با مزدوری رژیم غاصب صهیونیستی به خون فرزندی از فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم آغشته شد و ملت ایران را در غم و اندوه از دست دادن دانشمندی پرتلاش فرو برد.

 

روحانی تأکید کرد: بی‌شک این حادثه تروریستی و مذبوحانه ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده ملت ایران در برابر حرکت علمی و افتخارات و توانمندی‌های ملت بزرگ ایران و شکست‌های پی در پی آنان در منطقه و دیگر عرصه‌های سیاسی جهان بوده و عمق خباثت و کینه آنان را همچون دیگر اقدامات غیر انسانی، در اذهان جهانیان زنده کرد.

 

رئیس جمهور یادآور شد: دشمنان زبون ملت ما بدانند با شهادت امثال دکتر محسن فخری‌زاده نه‌تنها خللی در اراده جوانان و دانشمندان ایران اسلامی در پیمودن مسیر رشد شتابنده علمی و فتح قله‌های افتخار ایجاد نخواهد شد، بلکه عزم آنان را در ادامه راه این شهید گران‌قدر مصمم‌تر خواهد کرد و خون شهیدانمان جوشان و خروشان باقی خواهد ماند.

 

وی در این پیام تأکید کرد: بی‌تردید وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با ایثار و تلاش روزافزون و بهره‌گیری از همکاران و شاگردان این شهید والامقام جای خالی این دانشمند خدوم را پر خواهد کرد.

 

رئیس جمهور گفت: اینجانب با درود به روح مطهر این شهید بزرگوار و ابراز همدردی با خانواده محترم ایشان، این ضایعه را به جامعه علمی کشور و مردم انقلابی ایران تسلیت عرض می‌کنم و برای عموم بازماندگان ایشان صبر و اجر از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

 

تروریست‌های بیگانه، عصر جمعه -هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، در بولوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

 

به‌گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی و انفجار، فخری زاده به‌شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد، ولی با‌توجه‌به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت می‌رسد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->