رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها
با حضور در مقابل ساختمان دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مشهد؛

مردم مشهد ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کردند

  • کد خبر: ۵۱۰۱۰
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
مردم مشهد ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کردند
گروهی از شهروندان مشهدی امروز ۸ آذر ماه با حضور در مقابل ساختمان دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در این شهر، اقدام جنایتکارانه و ضدبشری ترور شهید محسن فخری‌زاده را محکوم کردند.

به گزارش شهرآرانیوز - این گروه حدود ۱۵۰ نفره ظهر شنبه با در دست داشتن پلاکاردهایی در محکومیت ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شعارهایی همچون "الله‌اکبر، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا و ما ملت شهادت هستیم" را سر دادند.

 

"لعنت خدا بر جاسوسان هسته‌ای، جاسوسان هسته‌ای اخراج باید گردند، با کشته‌ شدن مقام خواهید گرفت، بازرسان آژانس جاسوسان سیا و موساد، جنگ نخواهد شد، مذاکره نخواهیم کرد" نیز مضامین پلاکاردهایی بود که این شهروندان حمل می‌کردند.

 

در همین حال معاون دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور نیز به خبرنگار ایرنا گفت:  موضع وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از سوی وزیر و سخنگوی وزارتخانه در خصوص ترور دانشمند شهید محسن فخری‌زاده از طریق بیانیه و به عناوین مختلف اعلام شده است.

 

هادی علیپور افزود: مطابق بیانیه‌های صادره اینگونه حرکتهای ضدبشری و جنایتکارانه که از طرف آمریکا و رژیم صهیونیستی ترتیب داده شده‌اند، به شدت محکوم هستند.

 

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه هفتم آذر ماه جاری با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودروی حامل "محسن فخری‌زاده" رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

 

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله قرار گرفت و پس از آن یک دستگاه خودرو نیسان در فاصله ۱۵ متری خودروی حامل وی منفجر شد.

 

فخری‌زاده در اثر این تیراندازی‌ و انفجار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده، در بیمارستان به شهادت رسید.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->