استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک
سرخط خبرها

دوری ۳ هفته‌ای دیاباته از ترکیب استقلال| مصدومیت جدی است

  • کد خبر: ۵۱۲۳۳
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
دوری ۳ هفته‌ای دیاباته از ترکیب استقلال| مصدومیت جدی است
مصدومیت شیخ دیاباته که در یکی از تمرینات استقلال حاصل شد جدی است و این بازیکن نمی‌تواند تیمش را تا ۳ هفته آتی در بازی‌های لیگ برتر همراهی کند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، شیخ دیاباته بازی با پیکان را از دست داد. خبر بدتربرای استقلال این است که مهاجم آفریقای الاصل نمی‌تواند تا ۳ هفته دیگر برای تیمش به میدان برود. این به منزله ادامه حضور ارسلان مطهری و مهدی قایدی در خط آتش آبی‌ها است. غیبت دیاباته شاید دربازی‌های نسبتا آسان‌تر استقلال را با مشکل مواجه نکند، اما بی شک دربازی‌های سخت‌تر برای محمود فکری عذاب آور خواهد بود. هرچند که سرمربی استقلال چندان با دیاباته روابط خوبی ندارد، اما به هرحال حضور این بازیکن می‌توانست برای استقلال بسیار ثمر بخش باشد.

در بازی با ماشین سازی به رغم آنکه دیاباته در ترکیب اصلی حضور نداشت، اما از زمانی که وارد ترکیب شد، نشان داد تا چه اندازه برای گلزنی خوش اشتهاء است، اما این بازیکن به رغم آنکه در مسیر آماده سازی قرار گرفته بود، در یکی از تمرینات تیمش با مصدومیت مواجه شد تا استقلال از وجود یکی از تاثیرگذار‌ترین بازیکنان خود در لیگ محروم شود. درمعایناتی که از پای این بازیکن انجام شده، مشخص گردیده که دوقلوی پای چپ این بازیکن به شدت گشیده شده و لااقل نمی‌تواند استقلال را تا ۳ هفته دیگرهمراهی کند. حالا باید دید فکری در غیاب دیاباته از چه تدابیری استفاده خواهد کرد. شاید این یک فرصت خوب باشد تا عیار استقلال را درغیاب این بازیکن بیشتر نظاره کنیم.

هرچند که شیخ در بازی‌های هفته‌های آغازین هم چندان به کار گرفته نشده بود، اما گذشت زمان اثرات فقدان شیخ در ترکیب استقلال را بیشتر نمایان خواهد کرد وپرده از راز‌های پنهان فنی استقلال کنار خواهد رفت. شیخ در این مدت که در ترکیب استقلال حضور ندارد باید به انجام تمرینات فیزیوتراپی بپردازد و با تمام وجود به توصیه‌های پزشکان تیمش توجه کند. به هرحال تکرار مصدومیت‌ها در استقلال در سال‌های اخیر به خبری عادی تبدیل شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->