نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مجوز برگزاری بازی در باتلاق شهر قدس + عکس

  • کد خبر: ۵۱۱۲۵
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
مجوز برگزاری بازی در باتلاق شهر قدس + عکس
سازمان لیگ برتر فوتبال به ورزشگاهی مجوز برگزاری بازی‌های لیگ برتر را داده است که در هوای بارانی به یک باتلاق مخوف تبدیل می‌شود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، به مجرد آنکه تایید شد دو تیم استقلال و پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس مقابل هم می‌ایستند، تصاویری از وضعیت نا‌مناسب چمن ورزشگاه در رسانه‌ها دست به دست شد که جای بسی تامل داشت.

هرچند که طبق اعلام هواشناسی هوای تهران در روز برگزاری بازی پیکان و استقلال (سه‌شنبه) نیمه ابری است و باران هم نخواهد بارید اما چنانچه قرار بود این بازی امروز که باران شدیدی در تهران می‌بارد برگزار شود قطعا یا این بازی نیمه‌کاره باقی می‌ماند و یا اینکه مسئولان برگزاری تصمیم به تعویق یک روزه آن می‌گرفتند. فارغ از مسئله بارندگی اما کیفیت زمین ورزشگاه شهدای قدس به حدی بحرانی است که در هوای آفتابی و خشک هم کار را برای بازیکنان دو تیم سخت می‌کند.

در زمینی که این‌گونه آب جمع می‌شود قطعا چاله‌های متعددی وجود دارد و زیرساخت چمن به در شرایط غیراستانداردی است وگرنه نباید زمین ورزشگاه‌های لیگ برتر با بارش باران به این روز دربیاید. البته این مسائل در فوتبال ایران عادی شده و اگر به یاد داشته باشید بازی تراکتورسازی و سپاهان نیز به دلیل بارش شدید برف یک روز به تعویق افتاد. این اتفاق در حالی رخ داد که ورزشگاه یادگارامام(ره) شهر تبریز نزدیک به دو سال برای زه‌کشی و تعبیه گرمایشی کف تعطیل بود تا دیگر بازی‌های شهر تبریز با چنین مشکلی مواجه نشود و تیم‌ها بتوانند با خیال آسوده در هوای سرد و غالبا برفی تبریز مقابل نماینده‌های این شهر بازی کنند اما وضعیتی که در بازی تراکتورسازی و سپاهان به وجود آمد درنهایت باعث شد این بازی با یک روز تعویق برگزار شود.

حال سوال این است که آن همه هزینه ای که برای ورزشگاه بزرگ تبریز شد به کجا رفت و چرا همچنان همان مشکلات کهنه وجود دارد؟ درباره ورزشگاه شهدای قدس هم همین پرسش ها وجود دارد و روشن نیست این ورزشگاه با چمنی که مشخص است ازاستاندارد کافی به دور است، چرا به میزبانی برای بازی های لیگ برتر تبدیل شده است؟!

آیا نباید تیم ها قبل از معرفی ورزشگاه میزبان خود ابتدا کیفیت زمین را بررسی و بعد از مهمان های خود میزبانی کنند؟ آیا در چنین زمین هایی احتمال مصدومیت ها افزایش نخواهد یافت وخطراتی جدی بازیکنان فوتبال را تهدید نخواهد کرد؟ به هرحال این ها سوالات واجبی است که باید در مقابل برگزار کننده های لیگی قرار داد که 20 سال از ظهور آن با عنوان لیگ حرفه ای می گذرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->