سرخط خبرها

۳۸ ایستگاه صلواتی در دهه اول محرم!

  • کد خبر: ۵۱۳۶
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷
۳۸ ایستگاه صلواتی در دهه اول محرم!

معاون فرهنگی منطقه7 در گفت‌وگو با شهرآرامحله درباره اقدامات انجام شده این معاونت در آغاز ماه محرم گفت: امسال نیز به رسم هر ساله شهرداری مشهد به فضا‌آرایی شهر اقدام کرد. معاونت فرهنگی شهرداری منطقه نیز اقداماتی از قبیل فضا‌آرایی‌ها را در ورودی شهر، ایستگاه استقبال از زائر، کمپ غدیر و کل منطقه به ویژه مسیرهای منتهی به حرم مطهر انجام داد.
ناصر خجسته افزود: در بوستان ریحانه افزون بر فضاآرایی، نمایشگاه فرهنگی و ایستگاه صلواتی نیز دایر بود. روز گذشته به همت کارکنان بوستان ریحانه مراسمی به مناسبت ایام شهادت امام حسین(ع) برگزار شد.
وی با اشاره به ایستگاه‌های صلواتی در منطقه ادامه داد: ما به 38 ایستگاه صلواتی مجوز دادیم و تقریبا در این ایام برای تمامی داوطلبان برپایی ایستگاه صلواتی در عرض یک روز مجوز صادر شد مگر اینکه ایستگاه مشکلات بهداشتی، ایمنی و ترافیکی داشتند که آن‌ها را هم با رفع موانع در سریع‌ترین زمان صادر کردیم. افزون بر این از دیگر اقدامات ما مشارکت با تشکل‌های مردمی بود که در مراسم‌های خود برنامه‌های فرهنگی را گنجانده بودند.
خجسته خبر از اقدامات معاونت فرهنگی به مناسبت ایام شهادت امام رضا(ع) داد و اظهار کرد: شهرداری منطقه در حال برنامه‌ریزی برای استقبال هرچه با شکوه‌تر از کاروان‌ها و زائران پیاده‌ است که از راه دور و نزدیک با پای پیاده به زیارت امام رضا(ع) می‌آیند. امسال نیز شهرداری به برپایی ایستگاه استقبال از زائر در ورودی شهر مبادرت خواهد ورزید و ما با سرتیم‌های استقبال‌کننده نیز برای هماهنگی بهتر جلساتی را برگزار کردیم.
معاون فرهنگی منطقه با اشاره به موقتی بودن این مکان و کمبود امکانات در ایستگاه افزود: خوشبختانه معاونت گردشگری و زیارت شهرداری مشهد در تلاش است مکانی دائمی برای ایستگاه استقبال از زائران و کاروان‌های پیاده احداث کند که می‌تواند باعث خدمت‌رسانی ما به زائران پیاده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->