علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

جزئیات محدودیت‌های کرونایی در کشور از شنبه ۱۵ آذر

  • کد خبر: ۵۱۵۹۶
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
  • ۱
جزئیات محدودیت‌های کرونایی در کشور از شنبه ۱۵ آذر
کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه ای جزئیات محدودیت های کرونایی که از شنبه هفته آینده در کشور اعمال می شود را اعلام کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، در اطلاعیه شماره ۳ کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ضمن تشکر از همکاری عموم مردم در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها که از اول آذرماه آغاز شد، آمده است: در طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با سه وضعیت تعیین شده در شهر‌ها (زرد، نارنجی و قرمز) تدوین شده است. از آنجا که از روز شنبه ۱۵ آذر تغییرات جدید حاصل خواهد شد لذا موارد ذیل جهت تنویر و اطلاع مردم، صنوف و آحاد جامعه اعلام میگردد:

۱- بر اساس تغییرات حاصله در وضعیت سه گانه شهر‌ها از روز شنبه تعداد شهر‌های زرد ۱۰۵ شهر، نارنجی ۲۷۹ شهر و قرمز ۶۴ شهر میباشد که لیست آن به پیوست این اطلاعیه برای آگاهی عموم جامعه منتشر میگردد.

۲- با توجه به محدودیت‌ها و الزامات تعیین شده در "طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیتها" و با عنایت به تغییرات حاصله در وضعیت شهرها، محدودیت‌های ذیل کماکان برقرار میباشد:

۱-۲- ممنوعیت ورود خودرو‌های شخصی باپلاک غیر بومی به شهر‌های نارنجی و قرمز.

۲-۲- ممنوعیت ورود خودرو‌های شخصی پلاک بومی شهر‌های نارنجی و قرمز به سایر شهرها.

۳-۲- منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ لغایت ۴ صبح در شهر‌های نارنجی و قرمز با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر.

۴-۲- گروه‌های شغلی ۱ و ۲ در شهر‌های نارنجی امکان فعالیت داشته که لیست آن به پیوست میباشد.

۵-۲- در شهر‌های قرمز صرفاً گروه‌های شغلی ۱ مجاز به فعالیت میباشند.

۶-۲- ادارات و دستگاه‌های دولتی ضروری در شهر‌های نارنجی، با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا یک سوم (۳/۱) کارکنان و دستگاه‌های غیرضرور تا یک دوم (۵۰ درصد) کارکنان فعالیت مینمایند.

۷-۲- دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با ماموریت‌های اصلی و مدیریت شهری در شهر‌های قرمز با تشخیص بالاترین مقام مسئول (ملی یا استانی) نسبت به کاهش حضور کارکنان خود تا پنجاه درصد (۵۰ درصد) و سایر ادارات غیر ضرور تا یک سوم (۳/۱) کاهش کارکنان فعالیت مینمایند.

۸-۲- برگزاری جلسات اداری در فضای سربسته شهر‌های زرد حداکثر تا سقف ۳۰ نفر، در شهر‌های نارنجی ۲۰ نفر و قرمز ۱۵ نفر، با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی، صورت میپذیرد.

۹-۲- کلیه مراکز آموزشی اعم از مدارس، دانشگاهها، موسسات آموزش عالی، آموزشگاه-های خصوصی، حوزه‌های علمیه در شهر‌های زرد، نارنجی و قرمز تعطیل بوده و خدمات را به صورت غیر حضوری ارائه مینمایند.

۹-۲- برپایی نماز‌های جمعه، مراسم‌های مذهبی و آئینی در شهر‌های زرد، نارنجی و قرمز کماکان امکانپذیر نمیباشد.

۱۰-۲- فعالیت مساجد صرفاً در شهر‌های زرد بلامانع است.»
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
شما باچه حقی دارین مسعولین محترمو زیر سوال میبرین اونا بایه دل خون زحمت میکشن اون وقت شما بهشون توهین میکنیین خجالت اور زنده باد ایران وایرانی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->