سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کمیسیون تخصصی ارزیابی موضوع نوزاد آبدانانی برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۵۱۶۲۴
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کمیسیون تخصصی ارزیابی موضوع نوزاد آبدانانی برگزار می‌شود
دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جوابیه ای اعلام کرد: فردا شنبه ۱۵ آذرماه کمیسیون تخصصی بررسی و ارزیابی موضوع نوزاد آبدانانی با حضور تمامی اساتید گروه اطفال استان برگزار می شود و نتیجه قطعی آن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جوابیه ای اعلام کرد: فردا شنبه ۱۵ آذرماه کمیسیون تخصصی بررسی و ارزیابی موضوع نوزاد آبدانانی با حضور تمامی اساتید گروه اطفال استان برگزار می شود و نتیجه قطعی آن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

 

جزئیات ماجرای زنده شدن نوزاد ۲ ماهه در غسالخانه+فیلم

 

بر اساس اعلام کانال های خبری شهرستان آبدانان، نوزاد ۲ ماهه آبدانانی با نارسایی مادرزادی در بیمارستان امام خمینی ایلام( ره) تحت مراقبت بوده است که شب گذشته حال نوزاد وخیم گزارش و گواهی فوت وی صادر می شود.

دانشگاه علوم پزشکی ایلام، جوابیه ای در رابطه با انعکاس مطلبی در رسانه‌های استان مبنی بر قصور پزشکی و صدور مجوز دفن یک نوزاد که در سردخانه دوباره زنده شده است، صادر کرد.

متن جوابیه دانشگاه علوم پزشکی ایلام به شرح زیر است:

در رابطه با انعکاس مطالبی در رسانه‌های استان مبنی بر قصور پزشکی و صدور مجوز دفن یک نوزاد که در سردخانه دوباره علائم حیاتی پیدا کرده، جهت تنویرافکار عمومی و شفافیت در این راستا سخنان و گزارش دکتر یاسین یعقوبیان متخصص بیماری های کودکان و فوق تخصص بیماری های قلبی از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام منتشر می‌شود.

در مورد شیرخوار آدین ایمانی به استحضار می رساند که شیرخوار ۴۵ روزه نامبرده به دلیل تشنج در تاریخ ۹۹/۹/۹ساعت چهار بعدازظهر بعد از هماهنگی از مرکز آبدانان در بیمارستان امام (ره) بستری شده است. نامبرده سابقه بستری به مدت ۱۶ روز در بیمارستان آیت‌الله طالقانی ایلام به دلیل هیپوکسی مغزی داشته که در این مدت و بعد از آن به دلیل مشکلات مغزی توانایی تغذیه از راه دهان را نداشته و توسط لوله معده تغذیه شده است.

بیمار ابتدا در بخش اطفال بستری و بدلیل اختلال تنفس به بخش مراقبت های ویژه کودکان منتقل و تحت مداوا قرار می گیرد و در مدت بستری افت فشارخون و کاهش سطح هوشیاری شدید داشته و در نهایت با کاهش ضربان قلب و قطع تنفس تحت عملیات احیاء قلبی تنفسی قرار گرفته و بعد از عدم موفقیت، قطع عملیات احیاء صورت گرفته است.

پس از آن نیز متوفی به سردخانه بیمارستان منتقل و سپس با رضایت والدین جهت دفن، اجازه انتقال توسط بیمارستان صادر شده که مجددا در بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان ادعا شده که ضربان قلب برگشت نموده و علائم حیاتی ظاهر شده است.

به اطلاع می رساند با توجه به اینکه این رخداد نادر بوده، اما هر از گاهی ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد و گزارش‌های متعددی در این ارتباط قابل استناد است. قطعا کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز همانند مردم شریف استان آرزوی شفای کامل این نوزاد را از خداوند بزرگ آرزومند است.

مطالب فوق‌الذکر شرح حال و وضعیت بیماری و بستری و اقدامات انجام شده برای نوزاد از زبان آقای دکتر یاسین یعقوبیان متخصص بیماریهای کودکان و فوق تخصص بیماریهای قلبی و پزشک معالج این نوزاد است که جهت تنویر افکار عمومی منتشر می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->