آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

جزئیات حذف جریمه خودرو‌های دارای مجوز تردد در محدودیت‌های شبانه

  • کد خبر: ۵۱۹۵۳
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
  • ۲
جزئیات حذف جریمه خودرو‌های دارای مجوز تردد در محدودیت‌های شبانه
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا درباره حذف جریمه خودرو‌های دارای مجوز تردد در محدودیت‌های شبانه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «سرهنگ محمد باقر سلیمی» رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا گفت: محدودیت‌های تردد در شهرهای قرمز و نارنجی از یکم آذرماه برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد و توسط پلیس راهنمایی و رانندگی نیز به مرحله اجرا درآمده است.

 

وی ادامه داد: یکی از این محدودیت‌ها در شهرهای قرمز و نارنجی عدم تردد غیرضروری از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح است. این اقدام هم با بکارگیری تجهیزات هوشمند و دوربین‌ها در معابر شهری و هم توسط همکاران گشتی پلیس راهنمایی و رانندگی و همکاران ما که در نقاط استقراری مستقر شده‌اند، مورد کنترل و اعمال قانون قرار گرفته‌اند.

 

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با اشاره به خودروهایی که در این ساعات اجازه تردد دارند، تصریح کرد: ترتیبی اتخاذ شده است، افرادی که سفرهای ضروری دارند، بتوانند در ساعاتی که محدودیت تردد اعمال می‌شود، بدون مشکل تردد داشته باشند. در همین خصوص نیز برای افرادی که در بخش‌های درمانی یا واحدهای انتظامی، امنیتی و ... فعال هستند، فرآیندی تعریف شده است و این افراد با مراجعه به فرمانداری‌های هر شهر مشخصات خود را عنوان کرده و این اطلاعات از فرمانداری‌ها به پلیس راهنمایی و رانندگی استان‌ها ارسال می‌شود.

 

سرهنگ سلیمی تصریح کرد: این دست از خودروها در لیست سفید قرار می‌گیرند و اعمال قانون برای این افراد صورت نمی‌گیرد، اما اگر کسی باشد که مشخصات خود را اعلام کرده و در عین حال پیامک برایش ارسال شده و یا توسط نیروهای پلیس اعمال قانون شده باشد، می‌تواند تا پایان طرح به فرمانداری محل اقامت خود و یا در صورت دسترسی به پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه کرده و ضروری بودن سفر خود را با مستنداتی که دارند به اثبات برسانند.

 

وی ادامه داد: طبق تدبیر سردار هادیانفر این فرصت وجود دارد تا اطلاعات پالایش شود و اگر کسی اعمال قانون شده‌، می‌تواند برای حذف این سابقه تخلفاتی اقدام کند.

 

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با بیان اینکه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح با کد ۲۱۸۲ خودروهایی که تردد غیرضروری دارند به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند، خاطرنشان کرد: افرادی که در این ساعات سفر  غیرضروری دارند و در لیست‌های سفید حضور ندارند هم توسط سامانه‌های هوشمند در معابر شهری و هم دست افزارهایی که در اختیار همکاران ما قرار دارد اعمال قانون خواهند شد و پیامک برای آنها ارسال می‌شود.

 

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میر رمضانعلی یگانه من مدت دو ماه میشود به علتی به شهرستان لاهیجان سفر کرده ام و مستمر این مدت بوده ام حالا میخواهم به تهران به منزله نزد خانواده برگردم و نمره ماشینم تهران است آیا هفته آینده میتوانم بر گردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
1
من مدت دوماه میشود مستمر در لاهیجان از تهران آمده ام آیا هفته آینده میتوانم نزد خانواده ام به تهران بر گردم شماره ماشینم تهران است. متشکر و سپاسگزار
معصومه دلالتگر لنگرودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
0
با سلام من همراه همسرم برای نوبت دکتر قلب که داشتیم از لنگرود به رشت امدیم وجریمه دوربین شدیم محدودیت کرونایی خوب باید چه کنیم مگه میشه دکتر نیومد پاسخ بفرمایید ممنون میشوم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->