معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

کاهش ۱۰ هزار تومانی نرخ گوشت گوسفندی

  • کد خبر: ۵۲۰۸۲
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
  • ۱
کاهش ۱۰ هزار تومانی نرخ گوشت گوسفندی
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی مشهد گفت: قیمت گوشت گوسفندی در هفته‌های گذشته روند نزولی داشته و حدود ۱۰هزار کم شده است.
طنین همتی|شهرآرانیوز، باقری، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی مشهد، درباره وضعیت بازار گوشت در مشهد اظهار کرد: خوشبختانه در قیمت گوشت روند نزولی داشتیم. تنها محصولی که اکنون قیمت آن تحت کنترل است گوشت قرمز است.

وی افزود: در توزیع گوشت در بازار کبود نداریم، چون بازار براساس عرضه و تقاضاست و اکنون روز‌های آرامی را تجربه می‌کند، اما باتوجه‌به اینکه نهاده‌های دامی گران است، دامداران ما متضرر هستند که امیدواریم به‌زودی مشکل دامداران هم حل شود و انگیزه تولید داشته باشند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز در ادامه با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی در هفته‌های گذشته روند نزولی داشته و حدود ۱۰هزار کم شده استگفت: ما هر روز قیمت‌ها را به اعضای صنف و واحد‌های نظارتی اعلام می‌کنیم و بازار به‌طور کامل رصد می‌شود تا گران‌فروشی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه این اتحادیه ۳ گروه بازرسی دارد که هر روز از اصناف بازرسی می‌کنند، افزود: واحد‌های صنفی حتی کمتر از مبلغ آن ۸ درصد سود مجاز گوشت می‌فروشند. علاوه بر اینکه نرخ گوشت را روزانه اعلام می‌کنیم، برای استانداردسازی گوشت هم اقدام کردیم. در نتیجه حتی مبلغ برش گوشت هم مشخص است و واحد‌ها از آن مبلغ بیشتر اجازه فروش ندارند. اگر هم واحدی به‌نحوی گران‌فروشی کند، به تعزیرات معرفی خواهد شد.

باقری درباره کنترل کیفیت گوشت در سوپرگوشت‌های شهر اظهار کرد: ما سوپرگوشت ستاره‌دار داریم که معرفی هم شده‌اند. شهروندان ما هم آگاه هستند که از کجا خرید کنند و اگر هم هرگونه بی‌کیفیتی در محصول و گران‌فروشی مشاهده کردند، با شماره ۳۳۴۱۷۶۳۶ و ۳۳۴۲۳۰۲۰ تماس بگیرند و گزارش دهند تا بازرس‌های ما در شهر به واحد مربوط مراجعه و موضوع را بررسی کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد در ادامه تأکید کرد: حدود ۸۵۰ واحد صنفی مجاز با پروانه کسب در شهر داریم و ۳۵۰ واحد صنفی هم درحال دریافت پروانه کسب هستند. همچنین حدود ۱۰۰ کارگاه تهیه و توزیع گوشت هم در مشهد فعالیت می‌کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
گوشت از همچی ارزاتر شده الان دیگه از جلومون شکار هم رد بشه نمیزنیم بابا صد گرم گوشت میشه ده هزار تومان کباب میکنیم و میخوریم ارزونتر از هر غذایی ک فکرش را بکنی هست فقط خدا کنه حلال باشه چون برا تولید صد گرم گوشت دامدار سیزده تا چهارده هزار تومان هزینه کرده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->