نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

تکذیب اظهارات منتسب به آیت‌الله فرحانی درباره رهبر انقلاب

  • کد خبر: ۵۲۱۵۹
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
تکذیب اظهارات منتسب به آیت‌الله فرحانی درباره رهبر انقلاب
در پی توطئه اخیر دشمنان انقلاب اسلامی و دامن‌زدن به شایعه کاملا کذب و بی‌اساس بیماری رهبر معظم انقلاب اسلامی، این‌بار این شایعه را به نقل از یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری مطرح کردند که تکذیبیه آیت‌الله عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، را در پی داشت.

به گزارش شهرآرانیوز – به نقل از خبرگزاری فارس، در پی توطئه اخیر دشمنان انقلاب اسلامی و دامن‌زدن به شایعه کاملا کذب و بی‌اساس بیماری رهبر معظم انقلاب اسلامی، این‌بار این شایعه را به نقل از یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری مطرح کردند که تکذیبیه آیت الله عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، را در پی داشت.

 

متن این تکذیبیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با توجه به برکات وجودی رهبر عظیم الشان ما فقیه و مرجع بزرگوار و ضرباتی که ایشان به پیکره دشمن ملت و اسلام وارد کردند هر از چند گاهی توطئه هایی انجام می شود اخیرا اقدام به نشر اکاذیب و جعل اکاذیب می کنند و از زبان بنده هم اخیرا خبری را پخش کردند که بنده به شدت این خبر را تکذیب می کنم.

 

هیچ خبری و هیچ مصاحبه ای و هیچ مطلبی از زبان بنده گفته نشده است. الحمدلله آقا در صحت وسلامت کامل اند و به برکت وجودشان و اقتدارشان نظام جمهوری اسلامی هم با قوت و اقتدار کار را جلو می برد و به شدت بنده این خبر را تکذیب می کنم. اگر بدانم این خبر از کیست شکایت از او خواهم کرد و بنده هم انشاء الله از پلیس فتا میخواهم که انشاء الله منشا این خبر را پیدا و انشاء الله ما هم مراحل قانونی شکایت و پیگیری شان را دنبال خواهیم کرد. به فضل پروردگار. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

 

آیـت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره توطئه اخیر دشمنان انقلاب و دامن زدن به شایعات کاملاً کذب و بی‌اساس بیماری رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: خدا توفیق داده است که ما در قم ظرفیتی را برای تقویت رسانه انقلاب و عزیزان خادم جریان انقلاب و ولایت فعال کرده‌ایم و اکنون مدرسه فقه امیرالمؤمنین با قوت مطالبات رهبر معظم انقلاب و منظومه فکری معظم‌له را مبنای کار محتوایی خود چه در بخش حوزه و چه در بخش دانشگاه قرار داده است.

 

وی افزود: در بخش حوزه فقه‌الخمینی و در بخش دانشگاه بحث امتداد حکمت را که مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب است را پیگیری می‌کند و اکنون تعداد زیادی پایان‌نامه با عناوین فقهی، اصولی، کلامی، فلسفی و کلام جدید در منظومه مطالبات رهبر معظم انقلاب وارد جریان علمی حوزه شده است.

 

آیت الله فرحانی با بیان اینکه بنده احساس می‌‌کنم در راستای ضربه زدن به چنین حرکتی در ادامه اکاذیبی که برای تضعیف جریان انقلاب دشمن جعل اکاذیب می‌کند مطلبی را از زبان بنده به دروغ پخش کرده‌اند، گفت: برای انتشار این مطلب کذب از لوگوی یک رسانه محلی استان خوزستان استفاده کرده‌اند که خود این رسانه نیز این خبر کذب را تکذیب کرده است و تأکید داشته‌اند که چنین مطلبی نبوده است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد:‌ بنده هم با توجه به اهمیت مسئله رسماً اعلام می‌کنم که به فضل پروردگار رهبر معظم انقلاب در صحت و سلامتی کامل، اقتدار و قوت همیشگی و حتی بیشتر از گذشته با حضور فرهیختگان انقلابی و مردم عزیزمان انقلاب را به پیش می‌برند و چنین اکاذیبی صحت ندارد و نشر آن نیز حرام و دروغ است.

 

وی افزود: بنده حتماً این موضوع را در محاکم قضایی دنبال و از فرد کذاب شکایت خواهم کرد و از پلیس فتا نیز خواهشمندم به جد این مسئله را با عنایت به اینکه خود همان رسانه نیز اعلام کرده که لوگو را جعل کرده‌اند پیگیری کنند و امیدواریم ان‌شاءالله با دقت و هوشیاری هرچه بیشتر و با همت رسانه‌های مؤمن و انقلابی پای کار انقلاب مثل گذشته بتوانیم این توطئه‌ها را به فضل پروردگار خنثی کنیم.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->