نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

بیرانوند و مورینیو سوژه رسانه‌ها+ عکس

  • کد خبر: ۵۲۴۶۰
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
  • ۱
بیرانوند و مورینیو سوژه رسانه‌ها+ عکس
درخشش علیرضا بیرانوند مقابل تاتنهام باعث شد تا اغلب رسانه‌ها به درخشش این دروازه بان برابر تاتنهام و حرف‌های مورینیو با گلر تیم ملی کشورمان و باشگاه بلژیکی آنتروپ بپردازند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، علیرضا بیرانوند که در بازی آنتورپ بلژیک مقابل تاتنهام دروازه بان تیم بلژیکی بود و عملکرد فوق العاده ای داشت به سوژه اول رسانه ها تبدیل شده است. بسیاری از رسانه ها به رغم آنکه بیرو در این بازی دو گل دریافت کرد به تمجید از او پرداخته و حتی به صحبت هایی که مورینیو درپایان بازی با بیرانوند داشته اند نیز اشاره کرده است. در  پایان بازی ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام  به تمجید از بیرانوند پرداخته و به ا وگفته "تو بهترین دروازه بان هستی!".

با توجه به درخشش دروازه بان سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران باید دید که آیا مربیان آنتروپ به این دروازه بان باز هم میدان خواهند داد یا خیر؟!

بیرانوند در شرایطی راهی بلژیک شده که هیچ یک از دروازه بان های تاریخ فوتبال ایران در جایگاهی که اکنون او قرار دارد، قرار نداشته اند. بیرانوند درواقع اولین دروازه بانی است که درچنین سطحی گلری می کند.

بیرانوند و مورینیو سوژه رسانه‌ها+ عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یه بنده خداااا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
0
0
عشقی داداش عشق !
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->