نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین در انتظار معجزه برای علی اسعدی خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

جعفرپور: پرنیاک ۵۰ میلیون به داوران خوزستان بدهکار است

  • کد خبر: ۵۲۶۷۷
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
جعفرپور: پرنیاک ۵۰ میلیون به داوران خوزستان بدهکار است
مدتی است که داوران بسکتبال کشورمان به دلیل دریافت نکردن حق الزحمه‌های خود گله‌مند هستند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، داوران بسکتبال خوزستان مثل سایر داوران کشورمان حق الزحمه دریافت نکرده اند منتهی آن‌ها نه تنها از فدراسیون بلکه از هیات استان خود نیز طلب دارند و این طور که شنیده می‌شود حق الزحمه آن‌ها از سال ۹۷ پرداخت نشده است.
 
منوچهر جعفرپور مسئول کمیته مسابقات هیات بسکتبال خوزستان در زمان ریاست پرنیاک در این باره می‌گوید: ببینید با توجه به درخواست‌های داوران عزیزمان در خصوص پیگیری مطالبات داوری سال‌های ۹۷ و ۹۸ باید بگویم که درخواست‌های آن‌ها بطور مستمر به سمع و نظر آقایان پرنیاک و ترابی مسئولین قبلی هیئت بسکتبال استان رسیده است، اما متاسفانه آنان هربار با وعده و وعید‌های پوچ و بی اساس و عدم پاسخگویی شفاف پرداخت مطالبات را به آینده موکول می‌کردند و هربار دلیل آن را جویا می‌شدیم می‌گفتند که تمام ورودی مسابقات را بابت بدهی‌های هیئت و بخصوص قبوض آب و برق سالن ۲۲ بهمن هزینه کرده و پولی در بساط ندارند.
 
او در ادامه می‌گوید: وقتی هم که ریاست پرنیاک به پایان رسید مطالبات داوران هم راکد ماند حتی چندی قبل هم که مجددا از آنان خواستیم در خصوص مطالبات داوران فکری کنند با صراحت گفتند که هرکسی خواهان مطالبات خود است به هیئت بسکتبال جدید مراجعه کند. از آنجاییکه داوران بخاطر احترام به ما مسافت‌های بین شهرستان‌های استان را طی کردند تا بازی‌ها را قضاوت کنند و اجازه ندادند خللی در انجام مسابقات پیش بیاید پس ماهم در قبال آن‌ها مسئول و متعهد هستیم که پیگیر مطالبات شان باشیم. برای همین هم پس از اینکه از مذاکره با آقایان پرنیاک و ترابی به نتیجه نرسیدیم برخلاف میل باطنی مجبور شدیم موضوع را همراه با لیست‌های داوری بازی‌های برگزار شده به حراست و واحد بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان ارجاع دهیم و منتظر پاسخ بررسی‌های این مقامات هستیم. اگر هم از مقام‌های مسئول نتیجه‌ای نگیریم مراتب را به مقام‌های ذی صلاح دیگر از جمله فدراسیون بسکتبال و دادگاه قضایی ارجاع خواهیم داد تا داوران بدانند ما پیگیر مطالبات آن‌ها هستیم.
 
جعفرپور درباره رقم پرداختی به داوران نیز می‌گوید: تعداد داورانی که در مسابقات با ما همکاری داشتن حدود ۴۰ نفر و مبلغ هزینه حق الزحمه داوران در سال‌های ۹۷ و ۹۸ بالغ بر ۵۰ میلیون تومان البته با احتساب اشل پرداختی خود آقای پرنیاک وگرنه اشل فدراسیون بیش از این مبلغ بوده است. درپایان جای تاسف دارد برای کسانی با صداقت و یکرنگی کار کردیم که اصلا با ما صادق و یکرنگ نبودند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->