کشف مواد غدایی احتکار شده در کاشمر به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد
سرخط خبرها

مصدومان حادثه انفجار در شهرک سلفچگان قم به ۱۵ نفر رسید

  • کد خبر: ۵۲۶۸۸
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
مصدومان حادثه انفجار در شهرک سلفچگان قم به ۱۵ نفر رسید
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: تعداد مصدومان حادثه انفجار کارخانه‌ای در شهرک صنعتی سلفچگان این استان به ۱۵ نفر افزایش یافت. در این حادثه که در کارخانه ذوب آهن رخ داد، ۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: تعداد مصدومان حادثه انفجار کارخانه‌ای در شهرک صنعتی سلفچگان این استان به ۱۵ نفر افزایش یافت.

مهدی فراهانی افزود: در این حادثه که در کارخانه ذوب آهن رخ داد، ۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند. این حادثه در ساعت ۱۲:۱۷ به مرکز اورژانس ۱۱۵ اعلام و بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس و پشتیبانی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: ۷ نفر از مصدومان این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گفته فراهانی، ۳ نفر از مصدومان با بالگرد و ۴ نفر نیز با آمبولانس به بیمارستان اعزام شدند.

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در ۵۰ کیلومتری قم در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ هکتار در سال ۱۳۷۶ به تصویب هیئت وزیران رسید.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای ۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک فروند بالگرد و ۲۷۰ نیروی انسانی است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->