سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره پخش زنده بازی اسلوونی و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین احتمال برکناری نکونام از استقلال بدون پرداخت غرامت! شکایت پرسپولیس از بیرانوند با درخواست غرامت و محرومیت حمایت هافبک استقلالی از گزینه پرسپولیس + عکس جایگاه ۲۰ ایران در رنکینگ فیفا آمار بازی والیبال ایران و هلند | هنرنمایی به سبک امین و نیمیر پایان کار مدافع استقلالی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و هلند در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴| موتور برد‌های ایران دیر روشن شد بیرانوند در راه بازگشت به پرسپولیس؟ + عکس تمدید قرارداد یکساله پورعلی‌گنجی با پرسپولیس قهرمانی فصیحی در مسابقات دوومیدانی اسلوونی والتر ماتزاری گزینه پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی بلیت تهران در جیب والتر ماتزاری | توافق پرسپولیس با سرمربی سابق ناپولی پخش زنده بازی ایران و هلند در لیگ جهانی والیبال (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ستاره های پرسپولیس فعلا به تراکتور نمی‌روند!
سرخط خبرها

فلاح‌زاده: صنعت نفت با پورموسوی، شجاع فوتبال بازی می‌کند

  • کد خبر: ۵۲۹۷۹
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
فلاح‌زاده: صنعت نفت با پورموسوی، شجاع فوتبال بازی می‌کند
دروازه‌بان صنعت نفت آبادان می‌گوید تیمش با هدایت سیروس پورموسوی مدل نترسی از فوتبال را به نمایش گذاشته است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، حامد فلاح زاده در خصوص برتری دو بر یک تیمش مقابل گل گهرسیرجان اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. معتقدم در نیمه اول بازی برابری را از هر دو تیم شاهد بودیم، ولی در نیمه دوم توپ و میدان کاملا در دست ما بود. ما در نیمه اول خیلی خوب بازی را محک زدیم در نیمه دوم توانستیم تمامی برنامه‌های تاکتیکی مدنظرمان را درون زمین پیاده کنیم به گل برسیم. خداراشاکرم که توانستیم با یک نمایش قابل قبول به سه امتیاز ارزشمند این دیدار دست پیدا کنیم.
 
وی در مورد عملکرد خوبش در این بازی گفت: دوست دارم قبل از هرچیز از کادرفنی تیم صنعت نفت و مربی گلرهایمان نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم. چرا که آن‌ها شبانه روز برای موفقیت تیم و رشد تک تک بازیکنان تلاش می‌کنند، برنامه‌های تمرینی فوق العاده خوبی را برایمان تدارک می‌بینند که این موضوع خیلی به بهتر شدن شرایط و قوای جسمانی تمامی بازیکنان کمک می‌کند. بنظرم اولین دلیلی که باعث شده من تا به اینجای فصل نمایش خوبی داشته باشم به مدل تمرینات اختصاصی‌ام و دومین دلیل هم به عملکرد بسیار خوب خط دفاعی تیم صنعت نفت بر می‌گردد؛ که معتقدم این موضوع کمک بسیار بزرگی برای یک گلر محسوب می‌شود. جدا از آن تمامی هم‌تیمی‌هایم همیشه خیلی به من انرژی و انگیزه می‌دهند تا بتوانم هر روز بیشتر از روز قبل تلاش کنم عملکرد بهتری داشته باشم که واقعا جا دارد از تمامی آن‌ها تشکر کنم.

دروازه‌بان تیم صنعت نفت آبادان در پاسخ به اینکه در صورت ادامه داشتن این روند خوب چقدر برای دعوت شدن به تیم ملی برای خودش شانس قائل است ادامه داد: به هر حال آرزوی هر بازیکنی است که به تیم‌ملی دعوت شود که من هم از این قائده مستثنی نیستم. ولی خوب این را هم باید بگویم که جدیدا هر بازیکن جوانی تا در دو بازی عملکرد خوبی دارد فورا مدعی به پوشیدن لباس تیم ملی است. مثلا در حال حاضر عده‌ای گلر در لیگ برتر وجود دارند که معتقدند باید به تیم ملی دعوت شوند، ولی روی هم رفته ۳۰ تا بازی هم در انجام نداده‌اند. به عقیده من این قضیه خیلی کار آقای اسکوچیچ سخت کرده است. با تمام این‌ها امیدوارم که در سرمربی تیم‌ملی بهترین تصمیم ممکن را بگیرد از بازیکنانی که آماده‌تر هستند دعوت کند. من به عنوان عضو کوچکی از خانواده فوتبال ایران برای تیم ملی فوتبال کشورم آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنم.

فلاح زاده در مورد همکاری با سیروس پورموسوی توضیح داد: بنظرم تیم صنعت نفت زیر نظر آقا سیروس مدل نترسی از فوتبال را به نمایش گذاشته است. تیم ما خیلی با وجود فوتبال بازی می‌کند که این نشان دهنده علاقه آقای "پورموسوی" به فوتبال رو به جلو و حمله‌ای در تیم تحت هدایتشان است. به شخصه از اینکه در تیم صنعت نفت حضور دارم و زیرنظر آقا سیروس کار می‌کنم خیلی خوشحال هستم. امیدوارم که بتوانم با ادامه این روند خوب به تیمم کمک کنم باعث خوشحالی هواداران عزیزمان باشم.

وی در مورد بازی بعدی تیمش مقابل آلمینیوم اراک در پایان گفت: بنظرم بازی با آلمینیوم اراک یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی است که پیش رو داریم. چرا که تیم آلمینیوم سرمربی بسیار خوب و حرفه‌ای دارد. ولی خوب ما هم با توجه به شرایطی‌مان اصلا دوست نداریم تا صدر جدول را از دست بدهیم. به همین خاطر با تمام وجود بازی می‌کنیم تا بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم به امتیاز کامل این بازی دست پیدا کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->