اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

«الهیه» به پیست اتومبیل‌ها تبدیل شده است

  • کد خبر: ۵۲۹۸
  • ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹
«الهیه» به پیست اتومبیل‌ها تبدیل شده است
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی‌× با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

سازمان ترافیک
894....0915 مسئول محترم حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12، خواهشمندم چراغ‌های چشمک‌زن راهنمایی و رانندگی منطقه الهیه را زمان‌دار کنید تا رانندگان مجبور شوند از سرعت خود بکاهند و زمانی پشت چراغ به آرامش برسند! منطقه الهیه به پیست اتومبیل‌ها تبدیل شده است!
758...0935 ترافیک سرسام‌آور مشهد شب و روز ندارد. لطفا فکری کنید!


قطارشهری
449....0939 در قطارشهری روی صندلی پشت راننده نشسته بودم. صدای ضبط راننده تا چند ردیف داخل واگن به صورت واضح پخش می شد، آن هم موسیقی رپ که به هیچ عنوان رضایت بخش نبود.
422...0936 سرعت قطارشهری باید بیشتر از این باشد.


شرکت برق
177...0915 این کابل های پراکنده شده در سطح خیابان -حدفاصل ملک آباد تا راهنمایی- خطری متوجه عابران نمی کند؟ داکت هایش خراب شده و هیچ اقدامی برای بهسازی آن نشده است. حتما باید اتفاقی بیفتد تا برای آن فکری شود؟


صداوسیما
058..0915 از دیدن فیلم‌های تکراری‌ای مثل مختار و یوسف‌(ع) خسته شده‌ایم. کاش به صداوسیما بودجه کافی می‌دادند.


شهرداری
شهروند- لطفا از شهرداری منطقه 11 این 2 مورد را پیگیری کنید: اول اینکه ارتفاع و بیرون زدگی شمشاد های وسط بولوار معلم -محدوده میدان تربیت تا میدان دندان پزشکان- به حدی بلند و بدشکل است که راننده به هیچ وجه متوجه عبور عابرپیاده از وسط بولوار نمی شود، دوم برای آسفالت هایی که به دلیل ریختن روغن ماشین روی آن ها، آلوده و بدنما می شوند فکری کنید.
497...0915 به نمایندگی از اهالی محله بهرام، واقع در خیابان رسالت 81، از شما تقاضا می کنم به مشکل ما رسیدگی کنید: پشت بام ها محل تجمع کبوتربازها شده است. امنیت نداریم. زمین های رها شده نیز محل تجمع زباله و نخاله های ساختمانی شده است. این محل وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مینی بوس و اتوبوس هم ندارد.
477...0915 ممنون که آسفالت شهر مشهد را ترمیم می کنید. آسفالت هاشمیه 55 سراسر خراب است. خواهشمندم برای روکش آن اقدام کنید. بخشی از ترافیک فکوری بر دوش همین خیابان است.


متفرقه
526...0915 هر آدم عاقلی می داند وقتی قیمت اجناس 2 برابر می شود یعنی تورم صد در صد داریم. اکنون که اجناس چند برابر شده است خودتان نرخ تورم را محاسبه کنید.
819....0915 دولت سعی در حذف قبوض کاغذی دارد.بهتر است این کار را ابتدا از کارهای ادارت دولتی شروع کنند. در همه ادارات مردم را برای یک نامه کاغذی، امضا یا کپی از این اتاق به آن اتاق و از این اداره به آن اداره می‌فرستند. آخرش هم می‌گویند برو کافی‌نت یا دفتر پیش‌خوان.
529....0915 چقدر خوب می‌شود به جای واژه «سلبریتی» که اکنون به لطف بعضی از دوستان و البته بعضی از خود این افراد در جامعه بار منفی پیدا کرده است، از واژه‌هایی مثل هنرمند، «بلاگر» یا «اینفلوئنسر» استفاده کنید.
شهروند- پیاده که بروید ته‌سیگارهای ریخته شده در پارک‌ها و خیابان‌ها را می‌بینید. شما که قهوه‌خانه‌ها را جمع کرده‌اید، چرا هنوز هم سیگار و تنباکوی میوه‌ای در بازار وجود دارد؟ چه کسی از جمع‌آوری آن‌ها ضرر می‌کند؟
758...0935- اگر مسئولان کمی در شهر پیاده راه بروند، مشکلات را از نزدیک می‌بینند و درد مردم را می‌فهمند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->