نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

بی‌احترامی تلویزیون به مخاطبان بسکتبال!

  • کد خبر: ۵۳۱۵۴
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
  • ۱
بی‌احترامی تلویزیون به مخاطبان بسکتبال!
دیروز قطع برق استادیوم در دیدار فوتبال بین تیم‌های تراکتور و پیکان منجر به تأخیر بیش از اندازه این بازی و پخش با تأخیر یک مسابقه بسکتبال از شبکه ورزش سیما شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالی که تلویزیون در اواسط نیمۀ دوم بازی تیم‌های فوتبال تراکتور و پیکان، از طریق زیرنویس اعلام کرد مسابقۀ بسکتبال بین تیم‌های مهرام و کوچین ملی ۲۰۲۱، از ساعت ۱۷:۴۰ پخش مستقیم می‌شود، اما قطع برق استادیوم، ادامۀ بازی فوتبال و پخش زندۀ بسکتبال را به تأخیر انداخت.
محمدرضا یکتامرام، مجری گزارش‌های زندۀ بسکتبال از شبکۀ ورزش سیما که این روز‌ها در بین بسکتبالی‌ها چهره‌ای جا افتاده است، بین دو نیمۀ بسکتبال به درستی گفت نقائص استادیوم‌ها نباید حق سایر ورزش‌ها را ضایع کند. شاید بخشی از صحبت‌های او خطاب به میزبان مسابقۀ دیروز فوتبال بود، اما بخشی دیگر به اعتقاد ما خطاب به مسئولان تلویزیون است.
فوتبال هر چقدر هم مخاطب داشته باشد، تلویزیون نباید کنداکتور پخش برنامه‌های خود را به خاطر نقائص فنی ورزشگاه‌ها و موارد مشابه آن، زیر سئوال ببرد.
آنچه دیروز بعد از قطع بازی در استادیوم اتفاق افتاد، بی احترامی تلویزیون به مخاطبان بسکتبال بود، زیرا شبکه ورزش سیما زمانی پخش مسابقۀ دو تیم بسکتبال را از سر گرفت که کوارتر اول به پایان رسیده بود و چند دقیقه‌ای از وقت دوم هم گذشته بود.
قرار نیست تاوان مشکلات فنی استادیوم‌ها در زمان برگزاری لیگ برتر فوتبال را بینندگان و علاقه‌مندان به بسکتبال بدهند. تلویزیون باید ادامۀ پخش فوتبال را قطع می‌کرد و بازی بسکتبال را روی آنتن می‌برد. محمدرضا یکتامرام اشارۀ درستی داشت که نباید حق سایر ورزش‌ها را ضایع کرد. شاید ملاحظات کاری وی مانع از آن شد تا بگوید انتظار می‌رفت تلویزیون با قطع مسابقۀ فوتبال، به بینندگان و مخاطبان بسکتبال احترام می‌گذاشت و مسابقۀ بسکتبال را رأس ساعت مقرر پخش می‌کرد. نه اینکه بینندگان را ۳۰ دقیقه معطل بگذارد و آخرش هم تاوان قطع برق را بسکتبالی‌ها با ندیدن بیش از نصف بازی در نیمۀ اول بدهند. حرفی که ما به جای یکتامرام خطاب به مدیران شبکه می‌گوییم.
وحید ابوالحسنی گزارشگر با شروع پخش تلویزیونی بازی، و یکتامرام در بین دو نیمه بابت پخش با تآخیر بازی از بینندگان پوزش خواستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
متشکرم از اینکه این موضوع مهم رو بیان کردید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->