پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

آماده‌باش به هندبالیست‌ها لیگ برتر بانوان برای ۱۵ روز دیگر

  • کد خبر: ۵۳۲۹۹
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
آماده‌باش به هندبالیست‌ها لیگ برتر بانوان برای ۱۵ روز دیگر
۹ آذر بود که مشهد میزبان دور برگشت لیگ برتر بانوان شد و ۷ تیم طی ۶ روز با یکدیگر رقابت کردند تا رده‌بندی تیم‌ها پیش از مرحله ضربدری مشخص شود. با تصمیمی که فدراسیون گرفته، قرار شده است بعد از یک استراحت یک‌ماهه، تیم‌ها راهی مرحله بعدی شوند.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دور بعدی لیگ برتر هندبال بانوان ۱۵ روز دیگر آغاز می‌شود. ۹ آذر بود که مشهد میزبان دور برگشت لیگ برتر بانوان شد و ۷ تیم طی ۶ روز با یکدیگر رقابت کردند تا رده‌بندی تیم‌ها پیش از مرحله ضربدری مشخص شود. با تصمیمی که فدراسیون گرفته، قرار شده است بعد از یک استراحت یک‌ماهه، تیم‌ها راهی مرحله بعدی شوند.

لیگ مردان همچنان در دور برگشت قرار دارد و فدراسیون گفته است از ۱۲‌دی تیم‌های مردان باید در تهران به میدان بروند و بعد از آن هم مسابقات بانوان پیگیری می‌شود و زمان احتمالی آن ۱۶‌دی اعلام شده است. با‌وجود اینکه شنیده می‌شد اصفهانی‌ها میزبان این مرحله از لیگ بانوان باشند، حالا گفته می‌شود احتمالا بانوان هندبالیست در تهران بازی خواهند داشت. سپاهان، یکی از مدعیان اصلی این فصل، حساب ویژه‌ای روی میزبانی شهرش در این مرحله باز کرده بود. مراد کرمی، رئیس سازمان لیگ هندبال، گفته ۱۶‌دی از قبل برنامه‌ریزی شده است و باید دید امکان برگزاری در این تاریخ‌ها وجود دارد یا خیر.

دور رفت و برگشت شانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال زنان نیز با حضور ۸ تیم و در ۲ گروه به‌صورت متمرکز در تهران و مشهد انجام شد؛ اما یکی از تیم‌ها باعث شد تا برنامه ریزی جدول مسابقات به‌هم بریزد. در دور برگشت تیم کربنات‌سدیم استان فارس در مسابقات غایب بود. آن‌ها اعلام کردند بیش از ۳۵‌درصد تیم به کرونا مبتلا شده و به‌همین‌دلیل در مشهد حاضر نشدند. این غیبت، کار گروه «الف» را با مشکل روبه‌رو کرد. قرار شد جلسه کمیته انضباطی برای تعیین تکلیف این تیم برگزار شود؛ اما کرمی می‌گوید هنوز جلسه کمیته انضباطی تشکیل نشده و قرار است امروز دوشنبه تشکیل شود. باید ببینیم نتیجه چه خواهد شد. آن‌ها مدارک خود را ارسال کرده‌اند و باید ببینیم در جلسه چه تصمیمی گرفته می‌شود.

تیم اشتادسازه مشهد در پایان مرحله مقدماتی تنها با اختلاف چند گل نسبت به تیم سپاهان در رده دوم جدول گروه خود ایستاد و حالا درصورت باقی‌ماندن تیم کربنات در لیگ باید به‌همراه این تیم، با تیم‌های اول و سوم گروه «ب» بازی کنند. در صورت حذف تیم کربنات که تا‌به‌حال در لیگ امسال حتی به یک پیروزی هم نرسیده است، احتمالا سازمان لیگ جدول دیگری برای این مرحله طراحی خواهد کرد.

آن‌طور‌که در فضای مجازی شنیده شد، نشمین شافعیان، سرمربی تیم مشهدی اشتادسازه، در غم از‌دست‌دادن همسر خود است و احتمالا این تیم در ادامه مسابقات حساس لیگ از نظر روحی‌روانی با چالش‌هایی جدی روبه‌رو شود. باید دید شرایط برای قهرمان فصل گذشته و مدعی تکرار قهرمانی چگونه خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->