سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان آندو: ازفینالیست شدن اردن و قطر باید درس بگیریم مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده
سرخط خبرها

محمود فکری: یک‌شبه نمی‌توانم مشکلات را رفع کنم

  • کد خبر: ۵۳۳۰۱
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
محمود فکری: یک‌شبه نمی‌توانم مشکلات را رفع کنم
سرمربی تیم فوتبال استقلال مشکلات این تیم را برشمرد و تأکید کرد که برای خوش‌حالی استقلالی‌ها مشغول جنگ در چند جبهه است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ محمود فکری روز گذشته در گفتگو با تسنیم، درباره مسائل مختلف تیم فوتبال استقلال، مشکلات، اهداف و‌... صحبت کرد که خواندنش خالی از لطف نیست.


به‌عنوان سرمربی استقلال چه صحبتی درباره عملکرد تیمتان تا پایان هفته هفتم لیگ برتر دارید؟

دوست ندارم بهانه بیاورم و بگویم چه مشکلاتی داشته و داریم. هواداران و پیشکسوتان در این چند روز به‌خوبی به مشکلات اشاره کردند که از آن‌ها تشکر می‌کنم، اما برخی‌ها صحبت‌هایی انجام می‌دهند که مشخص است با برنامه‌ریزی برای آسیب‌زدن به استقلال است.


بیشتر توضیح می‌دهید؟

هر حرفی بزنیم، می‌گویند فکری و کادر فنی استقلال کارشان را توجیه می‌کنند و چرا از روزی که به استقلال آمدند، درباره مشکلات حرف نزدند! اگر حرف نزنیم، می‌گویند چرا سکوت کرده‌اید. هر کاری بکنیم آن افرادی که اشاره کردم، برنامه‌ریزی‌هایشان آماده است.
 
اگر بازی را ببریم، سراغ وضعیت مدیریت باشگاه و انتخاب احمد مددی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه می‌روند و مثلا می‌گویند چرا مدیریت باشگاه این‌شکلی است و چرا فکری حرفی نمی‌زند، اگر بازی را ببازیم یا مساوی کنیم، از دستیاران من انتقاد می‌کنند و‌.... حتی اگر یک روز موضوع خاصی نداشته باشند، به دیر‌تعویض‌شدن‌ها اشاره می‌کنند! متأسفانه عده‌ای هم سوار بر این اتفاق‌های فضای مجازی می‌شوند و ناخواسته به تیم ضربه می‌زنند.
 
از‌آن‌طرف، داوری‌ها را بررسی کنید و ببینید چقدر به ضرر ما بوده است. اگر یک‌بار اشتباه داوری اتفاق بیفتد، اشکالی ندارد؛ اما نه اینکه هر بازی به ضرر ما باشد. چرا یک‌بار اشتباه‌های داوری به سود ما نبوده است؟ شخصا دوست نداشتم وارد فضای داوری شوم، چون می‌دانم قشر زحمتکشی هستند که با درآمد ناچیز قضاوت می‌کنند، اما داوران این مسئله را در نظر بگیرند که ما باید پاسخ‌گوی میلیون‌ها هوادار باشیم.


آیا از نتایج و نحوه بازی‌کردن تیم رضایت دارید؟

مشکلات و کارشکنی عده‌ای در فضای مجازی باعث نمی‌شود از اهدافم دست بکشم. به تنها‌چیزی که فکر می‌کنم، استقلال و هوادارانش است. فراموش نکردم روزی که می‌خواستم به استقلال بیایم هواداران چه درخواست‌هایی از من داشتند. ما قصد داریم روی شخصیت‌سازی و ساختارسازی کار کنیم. به استقلال آسیب‌های زیادی وارد شده است که یک‌شبه نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم. هواداران واقعی استقلال اجازه ندهند افرادی مانع کارمان شوند. آن‌ها بدانند از جنس خودشان هستم.


اما هواداران استقلال در سال‌های اخیر از نتایج راضی نبوده‌اند و به‌نوعی صبرشان کم شده است.

بار دیگر به هواداران استقلال می‌گویم من به‌خاطر آن‌ها تا روز آخر با مشکلات می‌جنگم، اما خواهش می‌کنم درگیر برنامه‌ریزی‌های یکسری افراد نشوند. استقلال چند سال است دچار حواشی و اتفاقات ناخوشایند بوده است؟ چند سال است همه‌چیز را از دست می‌دهیم و می‌خواهیم از نو شروع کنیم؟
 
فکر نمی‌کنید امروز باید اتحاد آن‌قدر بیشتر باشد که هیچ کاری و تبعیضی مانع کار ما نشود؟ خبر‌های تیم خیلی راحت به بیرون درز پیدا می‌کند و ما با این چیز‌ها سر‌و‌کار داریم و تمرکزمان تنها روی مسائل فنی نیست، اما من پا پس نمی‌کشم و اجازه نمی‌دهم بخواهند به شخصیت استقلال آسیب برسانند. از طرفی، بازیکنان استقلال به‌خاطر فشار‌ها نمی‌توانند بازی خودشان را انجام دهند. در این شرایط بهتر است هواداران به تیم آرامش بدهند.


از چه لحاظ می‌گویید بازیکن استقلال تحت فشار است؟

هواداران از‌یک‌طرف نباید بازیچه دست عده‌ای شوند و از طرف دیگر هم نباید به تیم و بازیکنان خودشان ضربه بزنند. میلاد زکی‌پور یکی از مهره‌های خوب تیم گل‌گهر سیرجان شده است، بازیکنی که به‌خاطر فشار‌ها در استقلال نتوانست کارایی داشته باشد. وقتی هواداران به بازیکنان آرامش دهند، آن‌ها بهتر می‌توانند توانایی‌های خود را نشان دهند. اگر فشار بیاورند، به خودشان و باشگاه ضرر می‌زنند. زکی‌پور در استقلال نمی‌توانست ۲ سانتر خوب انجام دهد، اما الان در تیم گل‌گهر طبق آمار یکی از بازیکنان خوب این تیم است. چرا باید این‌طور باشد؟!


بعد از بازی پرسپولیس و اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی در لیگ قهرمانان آسیا، برخی از بازیکنان استقلال در صفحه شخصی‌شان استوری‌هایی به حالت کری و کنایه منتشر کردند که شنیدیم به آن‌ها تذکر داده‌اید.

وقتی این مسئله را شنیدم، درخواست کردم به این بازیکنان بگویند استوری‌هایشان را پاک کنند. اینجا استقلال است و همه باید براساس مکتب استقلال، مرحوم منصور پورحیدری و مرحوم ناصر حجازی رفتار کنند. بازیکن استقلال باید به فکر تیم خودش باشد و حرفش را در زمین بزند. ما باید ابتدا برای موفقیت تیم خودمان تلاش کنیم، به‌همین‌خاطر به بازیکنان تذکر دادم. چه معنی دارد یک بازی را می‌بریم، سریع پست می‌گذارند؟ آیا قهرمان شده‌ایم؟! آیا برای هوادار کاری کرده‌ایم؟!


در هفته نهم لیگ، باید به‌مصاف گل‌گهر سیرجان بروید که امیر قلعه‌نویی سرمربی آن است. تقابلتان با قلعه‌نویی را چطور می‌بینید؟

ما با دوستان زیادی بازی داریم. با شهر‌خودرو و فولاد خوزستان بازی کردیم که از دوستان ما بودند. بعد از بازی با فولاد چیزی که باقی ماند، بداخلاقی و ناراحتی بود؛ اما در بازی با شهر‌خودرو حداقل احترام‌ها حفظ شد. شاید فردا روزی مهدی رحمتی چه در استقلال باشم یا جای دیگر، تیم من را شکست دهد، مهم این است که احترام حفظ شود. قلعه‌نویی کاپیتان و سرمربی من بوده است و احترام زیادی برای او قائلم. من به‌اندازه کافی برد‌و‌باخت دیده‌ام، قلعه‌نویی بیشتر از من. این برد‌و‌باخت‌ها ماندنی نیست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->