نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ایران ۳ - هند صفر/پیروزی آسان والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

  • کد خبر: ۵۳۳۵
  • ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
ایران ۳ - هند صفر/پیروزی آسان والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
زور هندی‌ها به شاگردان کولاکوویچ نرسید
تیم ملی والیبال ایران در دومین و آخرین بازی خود از مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا (گروه برنده‌ها) که در تهران در حال برگزاری است، به‌مصاف هند رفت و با نتیجه ۳ بر ۰ به پیروزی رسید. بازهم مثل بازی‌های گذشته تیم ملی کشورمان، استقبال چندان زیادی از این دیدار نشد و حدود ۶۰۰ تماشاگر در سالن آزادی حضور داشتند.
ایگور کولاکوویچ برای این بازی به جوان‌تر‌های تیمش میدان داد تا خود را نشان دهند. کریمی و قائمی که معمولا بازی‌های زیادی به آن‌ها نمی‌رسد، در کنار اسفندیار که به‌تازگی به ترکیب تیم ملی اضافه شده است، به‌خوبی از عهده وظایف خود در دست اول برآمدند و ایران به‌جز دقایق اندکی، تیم برتر میدان بود. ایران در دست نخست، ۲۵ بر ۱۶ برنده شد.
بازیکنان ایران در سِت دوم، مجموعه‌ای از اشتباهات متعدد را به نمایش گذاشتند؛ ولی اختلاف امتیازات ۲ تیم در حدی نبود که برای کشورمان، خطری ایجاد کند. وقت‌های استراحت تیم نیز توسط کولاکوویچ به‌موقع گرفته شد و درنهایت با دفاع روی تور متوالی و دیدنی، نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران به دست آمد. بازیکنان ایران در دست سوم، کمی بدون تمرکز بازی کردند و کار را تمام‌شده به حساب آوردند. تیم هند از این فرصت استفاده کرد و تا حدی امتیازات خود را به ایران نزدیک کرد. نتیجه این ست هم ۲۵ بر ۲۱ برای ایران بود. بدین‌ترتیب شاگردان کولاکوویچ با ۲ پیروزی برابر چین و هند، راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.
 


کولاکوویچ: شغل من مربیگری است و نظری درمورد غیبت مسئولان فدراسیون ندارم
ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان، پس از شکست تیم هند گفت: باوجود برد، اشتباهاتی داریم که باید آن‌ها را برطرف کنیم. بازی بسیار خوبی انجام دادیم و نهایتا با نتیجه ۳بر ۰ پیروز شدیم که البته استحقاقش را هم داشتیم. وی در ادامه گفت: بازیکنان جوانی داریم که به آن‌ها بازی دادیم تا توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند. باوجود برد، باید تلاش بیشتری کنیم تا ضعف‌هایمان را برطرف کنیم. کولاکوویچ افزود: در حمله تیم هند در این بازی ۲ اشتباه داشت؛ اما ما ۷ اشتباه داشتیم و این نشان می‌دهد که باید تلاش بیشتری کنیم و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. وی در پاسخ به این سؤال که «هیچ مسئولی در بازی‌های اخیر تیم ملی در سالن حضور نداشت، نظر شما چیست؟» گفت: شغل من مربیگری است و من مسئول اتفاقاتی هستم که در زمین رخ می‌دهد. جوابی برای این سؤال ندارم.


قائمی: والیبال زندگی من است
فرهاد قائمی، دریافت‌کننده تیم ملی والیبال کشورمان، نیز پس از پیروزی مقابل هند در رقابت‌های قهرمانی آسیا درباره شرایط این مسابقه گفت: در این بازی مستحق برد بودیم و خوش‌حالم که به آنچه شایسته تیم ما بود، رسیدیم. بازیکنان جوان و خوبی همچون یلی، اسنفدیار و کریمی به جمع ما اضافه شده‌اند و دیدید که خیلی خوب بازی کردند. به پیروزی مقابل هند نیاز داشتیم که خوشبختانه برنده هم شدیم. وی درباره اینکه چطور باوجود اینکه از ترکیب اصلی دور شده، اما هنوز انگیزه و انرژی بالایی در مسابقات دارد، تصریح کرد: واقعا دوربودن از ترکیب سخت است؛ چون من برای رسیدن به این جایگاه خیلی تلاش کردم. والیبال زندگی من است. برای هر امتیاز همیشه آماده بازی‌کردن هستم. نظر کادر فنی هم محترم است و من مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم.


میهایلوویچ: اختلاف سطح ایران و هند را همه می‌دانند
دراگان میهایلوویچ پس از شکست تیمش گفت: از اینکه در تهران هستم و دوست و همکار قدیمی ام ایگور کولاکوویچ را می‌بینم خوشحال هستم. به تیم ایران بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. سرمربی هندی‌ها در ادامه گفت: اختلاف دو تیم را همه می‌دانند. هدف ما این بود که در جمع ۸ تیم برتر آسیا باشیم و اگر پنجم یا ششم شویم خیلی خوب است. تمرکز اصلی ما روی ۳ بازی آینده است که اهمیت بالایی برای ما دارد. سرمربی تیم ملی هند خاطرنشان کرد: ما چند بازیکن جوان هم داریم و برای آینده روی آن‌ها برنامه ریزی خواهیم کرد. برای تیم ایران در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت می‌کنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->