تاج فیروز: یک نفر از فدراسیون فوتبال مسئولیت بازی در مشهد را بپذیرد هافبک پی‌اس‌جی در یک قدمی منچستریونایتد گوران اریکسون تسلیم سرطان شد + عکس و ویدیو قطر یا امارات میزبان بازی‌های استقلال در لیگ نخبگان تکذیب ادعای سرمربی تیم ملی برای عدم میزبانی در مشهد | فرماندار مشهد: قلعه‌نویی ادعایی دارد، سند رو کند سپاهان هم بدون ورزشگاه شد! امباپه زیر سایه اندریک دردسر لیورپول برای جذب کوارتسخلیا سیتی در سیطره کهنه‌کار‌ها رامین رضائیان کلید حل مشکلات نکونام گاریدو در بن بست تاکتیکی نیمار به دنبال راهی برای بازگشت به بارسلونا بلانکو – پرسپولیس؛ مهاجم آرژانتینی هوایی شد حاج محمدرضا طالقانی؛ پهلوانی که اعتبار از نوکری اباعبدالله(ع) دارد تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال| علی عسکری می‌رود؟ چرا این نوشابه‌ها برای ما باز نمی‌شود؟ مهدی رحمتی: مشهد منبع استعداد‌های ناب فوتبالی است | همه می‌خواهند مشهد تیم داشته باشد کوین یامگا به دنبال جدایی قطعی از استقلال انتقال اورنوف به سهمیه زیر ۲۵ سال پرسپولیس تخلف است؟ نارضایتی گاریدو از هافبک پرسپولیس: تو اضافه وزن داری
سرخط خبرها

پرسپولیس آماده برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر می‌شود

  • کد خبر: ۵۳۴۱۳
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
پرسپولیس آماده برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر می‌شود
سرخ‌پوشان کشورمان که عصر شنبه در ورزشگاه الجنوب دوحه مغلوب اولسان‌هیوندای کره شده بودند، یکشنبه‌شب به تهران برگشتند و بعد از استراحتی کوتاه، تمرینات خود را برای بازی با نساجی شروع کردند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تمرینات پرسپولیس برای ادامه بازی‌های لیگ برتر از دیروز شروع شد. سرخ‌پوشان کشورمان که عصر شنبه در ورزشگاه الجنوب دوحه مغلوب اولسان‌هیوندای کره شده بودند، یکشنبه‌شب به تهران برگشتند و بعد از استراحتی کوتاه، تمرینات خود را برای بازی با نساجی شروع کردند. براساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، بازی تیم‌های پرسپولیس و نساجی روز جمعه ۵‌دی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.
 
شاگردان گل محمدی درحالی در ورزشگاه شهید کاظمی دور هم جمع شدند که این تمرین به‌نوعی متفاوت‌تر از سایر ریکاوری‌های این تیم بود. جای خالی بشار رسن، جای خالی خنده‌ها و شوخی‌های بازیکنان، جای خالی انگیزه و‌... در تمرین دیروز سرخ‌ها بدجوری توی ذوق می‌زد. پرسپولیسی‌ها همچنین بخشی از تمرین خود را زیر‌نظر مظاهر، مربی بدن‌ساز خود، انجام دادند و ۳ جلسه تمرینی دیگر را هم تا بازی نساجی خواهند داشت.


گل‌محمدی خطاب به بازیکنان: فینال را فراموش کنید

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، قبل از شروع تمرینات تاکتیکی دیروز بازیکنان خود از آن‌ها خواست شکست مقابل اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کنند و به بازی‌های پیش‌رو نگاه ویژه داشته باشند. سرمربی پرسپولیس به برنامه فشرده این تیم در چند هفته آینده نیز اشاره کرد و از آن‌ها خواست تمرکز خود را برای موفقیت در این دیدار‌ها حفظ کنند. بعد از صحبت‌های گل‌محمدی بازیکنان در زمین چمن، زیر‌نظر مربی بدن‌ساز تیم به گرم‌کردن بدن‌ها پرداختند و پس از آن، با انجام حرکات کششی و دو‌های سرعتی، بعد از نیم‌ساعت به سالن رفتند و وزنه زدند. تعدادی از بازیکنان پس از بدن‌سازی در سالن، به زمین چمن بازگشتند و در طول زمین، دویدن را در دستور‌کار داشتند، ضمن اینکه دیروز تمرینات سرخ‌پوشان بدون توپ و به‌مدت ۶۰ دقیقه انجام شد.


سرخ‌ها پیگیر تعیین‌تکلیف بازی با ذوب‌آهن

باشگاه پرسپولیس همچنین روز گذشته طی نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار تعیین‌تکلیف متخلفان ماجرای بازی با ذوب‌آهن شدند. تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان قرار بود در چارچوب هفته ششم لیگ برتر و چند روز قبل از حضور سرخ‌پوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران به‌مصاف هم بروند. با‌این‌حال، این بازی به‌دلیل تعداد بالای کرونایی‌های ذوب‌آهن لغو و به تاریخ ۱۰‌دی موکول شد.
 
یکی‌دو روز پیش خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال زده و در آن اعلام کرده است که ما با ذوب‌آهن در تاریخ ۱۰‌دی بازی نمی‌کنیم. واقعیت این اتفاق، اما چیز دیگری است؛ باشگاه پرسپولیس طی نامه خود به کمیته انضباطی از این کمیته درخواست کرده تکلیف بازی با ذوب‌آهن هرچه‌زودتر مشخص شود. اخیرا شایعاتی مطرح شده مبنی‌بر اینکه تیم ذوب‌آهن برای اینکه دیدارش مقابل پرسپولیس لغو و به زمان دیگری موکول شود، عمدی ۲ بازیکن کرونایی خود را در تمرینات شرکت داده است. همین شایعه حالا باعث شده حساسیت پرسپولیسی‌ها روی این موضوع بیشتر شود.
 
به‌همین‌خاطر، باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای از کمیته انضباطی درخواست کرده آن‌ها تکلیف متخلف و کسی را که باعث شده این دیدار لغو شود، روشن کنند که اگر پرسپولیس یا ذوب‌آهن هرکدام در این ماجرا مقصر شناخته شدند، جریمه شوند. اما این تمام دغدغه‌های پرسپولیس نیست. مصاف پرسپولیس با تیم‌های نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان در زمان مقرر برگزار نشد و تعویق این مسابقات سبب شد تا علاوه بر پرسپولیس برنامه مسابقات رقبایش نیز دستخوش تغییر شود که در‌نهایت منجر به تغییر کلی بازی‌ها تا نیم‌فصل اول می‌شود.
 
بر اساس قرعه‌کشی مسابقات لیگ بیستم مقرر شد رویارویی ۲ تیم استقلال و پرسپولیس تهران در شهرآورد پایتخت در هفته هشتم انجام شود. تاریخ این مسابقه تا‌به‌امروز معین نشده است و زمان دقیق آن به برپایی بازی‌های معوقه پرسپولیس بستگی دارد. استقلال و پرسپولیس می‌توانند در چند روز آ‌ینده بازی هفته هشتم را برگزار کنند، اما طبق اعتراض استقلالی‌ها بنابر مساوی‌بودن بازی‌های ۲ تیم قبل از شهرآورد و تأیید آن توسط سازمان لیگ قرار شد بازی‌های معوقه برگزار و سپس رویارویی سرخابی‌ها برپا شود.
 
برنامه بازی‌های هفته هشتم و نهم و معوقه لیگ در هفته گذشته اعلام شد و طبق آن پرسپولیس باید پنجم و دهم دی به‌ترتیب برابر نساجی و ذوب‌آهن قرار بگیرد. در تاریخ دهم دی‌ماه قرار است استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در چارچوب بازی‌های هفته نهم به میدان برود و آبی‌پوشان تا آن روز استراحت خواهند داشت. با توجه به رویارویی با ذوب‌آهن در تاریخ دهم دی‌ماه، رویارویی پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته نهم به تعویق افتاده و زمان آن نامشخص است.
 
اگر این بازی طبق برنامه هفته‌های گذشته حدود ۵ یا ۶ روز پس از رویارویی با ذوب‌آهن انجام شود، آن زمان سازمان لیگ تصمیم می‌گیرد تا برای پایان‌دادن به روند تعویق مسابقات، هفته دهم کمی با فاصله برگزار شود تا در‌این‌میان شهرآورد و سایر بازی‌های معوقه انجام شود. از‌این‌رو قابل پیش‌بینی است که مسابقه شهرآورد بین استقلال و پرسپولیس قبل از پایان دی و به احتمال فراوان در هفته پایان این ماه انجام شود تا ادامه مسابقات لیگ برتر روی نظم و بدون بازی‌های معوقه دنبال شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->