بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

واکنش آبی‌ها به سکانسی که یک تروریست با پرچم استقلال وارد ورزشگاه می‎‌شود

  • کد خبر: ۵۳۴۲۸
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
  • ۲
واکنش آبی‌ها به سکانسی که یک تروریست با پرچم استقلال وارد ورزشگاه می‎‌شود
در جدیدترین قسمت سریال «خانه امن» که شب یلدا روی آنتن شبکه یک سیما رفت، یکی از تروریست‌های داعش با پوشش هوادار استقلال وارد استادیوم می‌شود و پرچم آبی را به دوش می‌کشد. همین موضوع کافی بود تا هواداران استقلال در فضای مجازی، واکنش‌های تندی را علیه این سریال نشان دهند.
ارژنگ حاتمی | شهرآرانیوز؛ در جدیدترین قسمت سریال «خانه امن» که شب یلدا روی آنتن شبکه یک سیما رفت، یکی از تروریست‌های داعش با پوشش هوادار استقلال وارد استادیوم می‌شود و پرچم آبی را به دوش می‌کشد. همین موضوع کافی بود تا هواداران استقلال در فضای مجازی، واکنش‌های تندی را علیه این سریال نشان دهند.


چقدر ظلم به استقلال؟

برخی واکنش‌ها در این زمینه ازسوی طرفداران دوآتشه استقلال بود. کاربران استقلالی در اغلب این واکنش‌ها صداوسیما، نویسنده سریال و کارگردان را مورد عنایت خودشان قرار داده بودند. برخی از آن‌ها نیز معتقد بودند این بخش از سریال، گاف نبوده و از قبل برایش برنامه‌ریزی صورت گرفته است.
 
کاربری نوشت: «این فیلم است، منتها تفکری که پشت این سریال هست رو داره نشون می‌ده. ما تیم خودی و غیرخودی داریم و استقلال از نظرشون همیشه غیرخودی بوده و هست.». کاربر دیگری هم نوشت: «همیشه استقلال مظلوم واقع می‌شه. چقدر خیانت به استقلال؟ چقدر ظلم؟»


 

سکانس حضور تروریست داعش با پوشش هوادار استقلال در ورزشگاه آزادی

 

 

حتما رئیس صداوسیما هم پرسپولیسیه

در این میان برخی کاربران پرسپولیسی هم وارد میدان شدند. اکثر واکنش‌های آن‌ها آمیخته به زبان طنز بود. ازجمله کاربری که نوشت: «این استقلالی‌ها همیشه تخصصشون در ترکوندن بمب در نقل‌وانتقالات است؛ به همین خاطر داعشی رو با لباس آبی نشون دادند!». کاربر دیگری هم به‌طعنه نوشت: «حتما از این بعد می‌گن رئیس صداوسیما هم پرسپولیسی است.».
 
یکی دیگر از طرفداران پرسپولیس هم با اشاره به فیلمی از خوشحالی تعداد اندکی از تماشاگران ایرانی بعد از گل خوردن پرسپولیس در بازی فینال جام باشگاه‌های آسیا، نوشت: «حالا اینکه فیلم هست و الکی، منتها شما‌ها چهره واقعی‌تون رو توی بازی فینال و طرفداری از تیم کره‌ای نشون دادید.»


چیز خاصی نبود

در میان طرفداران دوآتشه استقلال و پرسپولیس، بودند کاربرانی که طرفدار یکی از این دو باشند و با منطق بیشتری درباره این موضوع اظهارنظر کنند. کاربری که خودش را پرسپولیسی می‌دانست، نوشت: «با اینکه پرسپولیسی هستم، اما معتقدم نباید تلویزیون چنین تصویری را پخش می‌کرد. درست است که مطمئنا هدف کارگردان، توهین به طرفدار‌های استقلال نبوده، اما باید صداوسیما می‌دونست که پخش چنین تصاویری، باعث سوءتفاهم‌های زیادی خواهد شد.»، از طرف دیگر، کاربری که طرفدار تیم آبی پایتخت است، نوشت: «بچه‌ها، سخت نگیرین. اگه اون بازیگر لباس قرمز هم داشت، پرسپولیسی‌ها می‌گفتن به ما توهین شده. من استقلالی هستم، اما بهم برنخورد. چیز خاصی نیست. الکی بزرگش کردین.» و کاربر دیگری از زاویه‌ای متفاوت به این قضیه نگاه کرده بود.


اعتراض باشگاه استقلال

درپی حاشیه‌های ایجادشده پس از آن سکانس جنجالی، صبح روز گذشته هیئت‌مدیره استقلال، جلسه‌ای در ساختمان این باشگاه و با حضور مدیرعامل استقلال تشکیل داد. در پایان این جلسه، بیانیه‌ای به این شرح صادر شد: «سکانسی از سریال خانه امن، از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش و در فضای مجازی دست به دست شد که علی‌رغم همه ارزش‌های بالای این سریال پرمحتوا، صحنه‌ای توهین‌آمیز را به نمایش گذاشت. صحنه نمایش داده‌شده به قدری منزجرکننده بود که از بیان آن خودداری می‌شود. باشگاه استقلال ضمن اعتراض شدید به این خطای بزرگ، انتظار دارد رئیس محترم سازمان صداوسیما به این معضل که در برنامه‌های آن سازمان پرتکرار هم شده، ورود کرده و ضمن عذرخواهی از سرمایه‌های اصلی باشگاه یعنی هواداران شریف و فهیم، هرچه سریع‌تر نسبت‌به جبران آن اقدام کند.»


پاسخ کارگردان به هواداران استقلال

درنهایت احمد معظمی، کارگردان سریال «خانه امن»، به حواشی ایجادشده در این قسمت سریال، واکنش نشان داد. توضیحاتی که در آن نشانی از عذرخواهی دیده نمی‌شود. در بخشی از این پست اینستاگرامی می‌خوانیم: «دوستان! خواهشا زود قضاوت نکنین و اینکه در قسمت بعدی این نگرانی برطرف خواهد شد. به هیچ‌وجه قصد توهین به تیم خاصی نبوده و نیست. قسمت امشب و فرداشب رو حتما ببینید تا متوجه بشید که ما طرفدار هر دو تیم هستیم.»
درنهایت برخی کانال‌های ورزشی، بخش‌هایی از پشت‌صحنه قسمتی از خانه امن را منتشر کردند که قرار است امشب پخش شود. آن‌طور که از این ویدئوی هشت ثانیه‌ای برداشت می‌شود، گویا تروریست دوم با پرچم پرسپولیس، وارد استادیوم خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
لطفا اینقدر حساس نباشید روز دربی اون تروریست بدبخت ، باید لباس شموشک نوشهر یا سپاهان و ..... رو می پوشید !!!
آیدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
0
0
واقعا چرا..چرا اینقد به این استقلال توهین میشه کسی نیست جواب این همه توهینو بده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->