برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

تولید خودرو رانا ایران خودرو با سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته +عکس

  • کد خبر: ۵۳۴۵۶
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
تولید خودرو رانا ایران خودرو با سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته +عکس
مدیر عامل ایران خودرو گفت: توانستیم خودروی رانا را با سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته طراحی و تغییراتی هم در سیستم قوای محرکه آن ایجاد کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، فرشاد مقیمی  گفت: در بحث ارتقا محصولات جدید، ۲ مسیر را پیش گرفته ایم، یک مسیر بحث طراحی و تولید محصول جدید بود و مسیر دیگر هم ارتقا محصولات فعلی بوده است.

 

وی گفت:در ارتقا محصولات فعلی توانستیم قدم‌های خوبی برداریم به عنوان مثال خودروی رانا ارتقا پیدا کرد که موجب رضایت بیشتر مشتریان شده است.

 

مدیر عامل ایران خودرو گفت:توانستیم خودروی رانا را با سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته طراحی و تغییراتی هم در سیستم قوای محرکه آن ایجاد کنیم. موتور این خودرو را توانستیم تقویت و موتور TU ۵ پلاس را توانستیم روی این خودرو جانمایی کنیم که این کار می‌تواند قدرت و گشتاور خودرو را بیشتر کند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: مجهز شدن رانا به گیربکس ۶ سرعته باعث افزایش رضایتمندی افراد در زمان رانندگی با این خودرو شده و در کاهش مصرف سوخت هم اثرگذار است. گیربکس ۶ سرعته حدود ۲.۵ درصد مصرف سوخت را کاهش می‌دهد.

 

مقیمی تشریح کرد:طراحی و تولید گیربکس ۶ سرعته را از سال گذشته دنبال کردیم، هدف اول این بود که بتوانیم این گیربکس را به صورت دستی تولید کنیم که طراحی آن سال گذشته به پایان رسید و اکنون آماده این هستیم که خط تولید این محصول را ظرف چند روز آینده به بهره برداری برسانیم.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر استفاده از گیربکس ۶ سرعته را روی ۲ خودرو دنا و رانا برنامه ریزی کرده ایم که خودروی دنا در بهمن ماه امسال با گیربکس ۶ سرعته به بازار عرضه خواهد شد.

تولید خودرو رانا ایران خودرو با سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته +عکس
تولید خودرو رانا ایران خودرو با سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته +عکس
تولید خودرو رانا ایران خودرو با سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته +عکس

منبع: عصرایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->