نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

توقف تراکتور و گل‌گهر مقابل رقبا

  • کد خبر: ۵۳۷۲۴
  • ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
توقف تراکتور و گل‌گهر مقابل رقبا
دو تیم تراکتور و گل گهر سیرجان نتوانستند در هفته هشتم لیگ برتر مقابل رقبای خود به پیروزی دست یابند.

به گزارش شهرآرانیوز، در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتور به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۲ بر یک شاگردان سیروس پورموسوی به پایان رسید.

این بازی با گل دقایق اول صنعت نفت آبادان همراه بود و شاگردان سیروس پورموسوی در دقیقه ۴ به گل رسیدند. زردپوشان آبادانی روی یک شروع مجدد، سریع، رضا خالقی‌فر را در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت کردند و این بازیکن موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

در ادامه تراکتور سعی داشت به دروازه صنعت نفت هجوم ببرد، اما واکنش‌های فلاح‌زاده، دروازه‌بان صنعت نفت، مانع گلزنی‌ها تراکتوری‌ها شد، اما در نهایت محمد عباس‌زاده در ثانیه‌های پایانی نیمه اول گل مساوی را به ثمر رساند. این بازیکن از توپ ارسالی بازیکن تراکتور از سمت راست محوطه جریمه صنعت نفت استفاده کرد و گل خورده تراکتور را جبران کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در نیمه دوم دو تیم نتوانستند کاری از پیش ببرند و تلاش دو تیم برای زدن گل برتری بی‌ثمر بود، اما در دقایق پایانی نیمه دوم، ورق به نفع شاگردان سیروس پورموسوی برگشت و هادی محمدی بازیکن تراکتور در دقیقه ۹۲ روی یک اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا این بازی در پایان با پیروزی ۲ بر یک زردپوشان آبادانی به پایان برسد.

با این نتیجه، تراکتور با ۱۲ امتیاز به رده پنجم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال سقوط کرد و صنعت نفت با ۱۴ امتیاز به رده دوم جدول رسید و خود را به صدر جدول لیگ نزدیک کرد.

همچنین ذوب آهن و گل گهر سیرجان در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در دقیقه ۸ داور برخورد پیمان رنجبری و فرشاد محمدی مهر در محوطه جریمه را خطا گرفت و اعلام پنالتی کرد. در ادامه ضربه دارکو بیدوف را علیرضا حقیقی مهار کرد، اما در ریباند علی دشتی دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۱۹ ضربه سر پیمان رنجبری با اختلاف کمی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۵ میلاد جهانی پنالتی دوم ذوب‌آهنی‌ها را به بیرون زد تا شاگردان رضایی این پنالتی را هم از دست بدهند.

این دیدار در نیمه اول با تک گل ذوبی‌ها به پایان رسید.

در دقیقه ۴۷ شوت گادوین منشا توسط شهاب گردان به کرنر رفت.

در دقیقه ۵۴ سانتر میلاد جهانی به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۸ پاس منشا به سعید صادقی و شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه منجر به گل تساوی شاگردان امیر قلعه‌نوعی شد.

در دقیقه ۶۸ شوت یونس شاکری از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۲ شوت منشا با واکنش گردان به کرنر رفت. در ادامه ضربه کرنر سیرجانی‌ها به شکل خطرناکی با ضربه سر منشا به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۸ شوت فرشاد محمدی مهر به تیر دروازه گل گهر برخورد کرد. در ادامه ضربه سر علی دشتی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۱ شوت یونس شاکری با واکنش گردان به بیرون رفت.

در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده آرمین سهرابیان مدافع گل گهر پس از خطا روی بازیکن ذوب‌آهن اخراج شد.

این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شاگردان قلعه نویی همچنان در صدر جدول باقی بمانند. ذوب‌آهن نیز با این تساوی پنج امتیازی شد.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->