علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

برف و کولاک در جاده‌های خراسان رضوی

  • کد خبر: ۵۳۷۳۸
  • ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
برف و کولاک در جاده‌های خراسان رضوی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با تداوم بارش‌ها در جاده‌های استان، امروز همه مسیر‌های ارتباطی خراسان رضوی تحت تاثیر برف و کولاک یا باران و مه گرفتگی قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با تداوم بارش‌ها در جاده‌های استان، امروز همه مسیر‌های ارتباطی خراسان رضوی تحت تاثیر برف و کولاک یا باران و مه گرفتگی قرار گرفته است.

ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارش برف در جاده‌های تربت حیدریه -باغچه، کاشمر- نیشابور، بردسکن- سبزوار، قوچان- درگز، گناباد - فردوس محدوده کلات و همچنین حوزه راهداری شهرستان‌های زاوه، فریمان و تربت جام موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.

او افزود: بارش باران نیز راه‌های ارتباطی نیشابور، فیروزه، بردسکن، بجستان، فریمان، سرخس، خواف، رشتخوار، جغتای، باخرز و بخش احمد آباد مشهد و آزادراه مشهد - باغچه را تحت تاثیر قرار داده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: مه گرفتگی در مسیر سرخس - مشهد در گردنه مزداوند، مشهد - کلات در محدوده گردنه گوجگی، تربت حیدریه- باغچه و جاده مرزی باجگیران در قوچان نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مسیر‌ها شده است.

نصری بیان کرد: جاده کاشمر- نیشابور در محدوده ریوش که شب گذشته به علت کولاک و بارش شدید برف مسدود شده بود همچنان بسته است.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی هم اعلام کرده است: بارش برف و باران که از دیروز به صورت پراکنده در استان خراسان رضوی آغاز شده بود امروز و فردا شدت گرفته و بر وسعت آن افزوده می‌شود.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->