نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد!
سرخط خبرها

حاشیه‌های پس از مرگ مارادونا همچنان روی بورس هستند

  • کد خبر: ۵۳۷۹۹
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
حاشیه‌های پس از مرگ مارادونا همچنان روی بورس هستند
دنیای پس از مرگ مارادونا هم نمی‌تواند او را رها کند. فیلم‌های منتشرشده از دوره بیماری‌اش، به‌جای نشان دادن یک مرد روبه‌مرگ، یک مرد مریض درحال رقصیدن را نشان می‌داد و یک ماه پیش، مرگ شوکه‌کننده و ناگهانی‌اش، دوباره نظر‌ها را به‌سمت او جلب کرد.
محمدناصر حق‌خواه | شهرآرانیوز؛ انگار عادتی که مارادونا در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی در زمین‌های فوتبال داشت و با هر حرکت و تصمیمش، میلیون‌ها نفر را غافلگیر می‌کرد، به دهانش مزه کرده بود و پس از کنار گذاشتن فوتبال هم، حرکات عجیبش جلوی دوربین‌ها و زیاده‌روی خودویرانگرش در استفاده از موادمخدر و الکل و اظهارنظر‌ها و کنش‌های سیاسی‌اش، همچنان او را به سوژه‌ای جذاب تبدیل می‌کرد.
 
مارادونا چند سال بعد مربی شد و طبق عادت، کنار زمین را از داخل زمین جذاب‌تر کرد. او بیمار شد و فیلم‌های منتشرشده از دوره بیماری‌اش، به‌جای نشان دادن یک مرد روبه‌مرگ، یک مرد مریض درحال رقصیدن را نشان می‌داد و یک ماه پیش، مرگ شوکه‌کننده و ناگهانی‌اش، دوباره نظر‌ها را به‌سمت او جلب کرد.
 
اما انگار دنیای پس از مرگ مارادونا هم نمی‌تواند او را رها کند. پیش از مرور اتفاقات عجیب‌وغریب مرگ او در دنیای مجازی، بیایید به کامنتی که کوچک‌ترین دختر مارادونا دو روز پیش در اینستاگرام نوشت، رجوع کنیم: «حرام‌زاده‌ها منتظر پیدا کردن اثر موادمخدر، ماری‌جوآنا و الکل در کالبدشکافی پدرم هستند. من پزشک نیستم، ولی او را با وضعیتی متورم دیدم، حتی صدایش دیگر آن صدای همیشگی نبود و خیلی شبیه صدای روبات‌ها شده بود.» همان‌طور که از یادداشت جینانینا دینورا معلوم است، جسد مارادونا پس از مرگ، کالبد‌شکافی شده است. اما چرا؟
 
دلیل این اتفاق، اظهارنظر وکیل مارادونا چند روز پس از مرگ اوست که گفته بود: «قصور پزشکی عامل مرگ مارادوناست و مرگ او جنایتی احمقانه است.» این اظهارنظر باعث شد که پای دادستانی آرژانتین به پرونده مرگ مارادونا باز شود و در تحقیقات معلوم شود که گرچه آمبولانس و پرستاران پس از نیم‌ساعت وارد خانه مارادونا شده‌اند، اما ۱۱ دقیقه پس از تماس، در محل حضور داشته‌اند.
 
ادامه تحقیقات باعث شد که پلیس به خانه دکتر مخصوص مارادونا برود و آنجا را تفتیش کند. «لئوپولدو لوکه»، پزشک مارادونا، پس از این اتفاقات و پس از اعلام غیررسمی درگیری لفظی‌اش با مارادونا چندی قبل از مرگ او و البته آشتی‌شان، با چشمانی گریان و صورتی رنگ‌پریده روبه‌روی دوربین‌ها در کنفرانسی خبری حاضر شد و گفت: «من برای نجات جان مارادونا هر آنچه می‌توانستم، انجام دادم. همه اقدامات من در راستای بهتر شدن حال مارادونا بود.»، اما شاید سوال شما این باشد که چرا پزشک او باید با این همه ترس‌ولرز و در مقام توضیح به مردم آرژانتین، رو‌به‌روی دوربین‌ها اشک بریزد و فرایند درمان و رابطه شخصی‌اش با مارادونا را شرح دهد.
 
پاسخ را می‌توانید در عاقبت یکی از سه مردی جست‌و‌جو کنید که با جنازه مارادونا در تابوت، عکسی به یادگار گرفته بودند و این عکس یادگاری باعث شد که روز پس از انتشار، یکی از این افراد را طرفداران مارادونا به قتل برسانند و پدر و پسری که در این عکس حاضر بودند، برای حفظ جانشان تحت محافظت پلیس قرار بگیرند و چندین ویدئوی عذرخواهی از خود در شبکه‌های مجازی منتشر کنند.
 
با این تعاریف احتمالا عمق علاقه مردم آرژانتین به مارادونا برای شما حدس‌زدنی است و اینکه چرا بحث روز شبکه‌های مجازی آرژانتین، دلیل مرگ اوست. با خبر پیدا نشدن هیچ ماده خاصی در بدن مارادونا، فرضیه مرگ او به‌علت مصرف زیاد الکل یا ماری‌جوآنا منتفی است و حالا بیش از هرچیز احتمال خطای پزشکی یا خودکشی در این پرونده پیچیده، مطرح است؛ احتمالاتی که باید منتظر ماند و دید که سرانجامش چه خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->