معاون بایدن بار دیگر حمایت واشنگتن از صهیونیست‌ها را تکرار کرد تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی گزارش روزنامه عبری از رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش آمریکا، مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام را رد کرد واکنش عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است هشدار مصر درباره حمله زمینی اسرائیل به رفح آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین تعلیق شد تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی اعطا شد فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین جزئیات طرح جنجالی دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان پایگاه‌های اشغالگران اسرائیلی زیر آتش سنگین حزب‌الله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) روز تحلیف پوتین مشخص شد
سرخط خبرها
اظهارات آیت‌ا... علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه

تجاوز کنید، اسرائیل نصفه‌روزه با خاک یکسان می‌شود

  • کد خبر: ۵۳۹۷
  • ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۸
تجاوز کنید، اسرائیل نصفه‌روزه با خاک یکسان می‌شود

«امروز در هر نقطه‌ای از این منطقه که یک مسلمان بیدار است و یک جریان مبارز وجود دارد، آنجا ایران است و امام آن، ایران و رهبر ایران است.» این را نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه روز گذشته مشهد با تأکید بر مسائل منطقه‌ای در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس بیان کرد. به گزارش شهرآرا، آیت‌ا... سیداحمد علم‌الهدی با تأکید بر اینکه ایران امروز دیگر فقط در یک محدوده جغرافیایی نیست، گفت: حشدالشعبی عراق، انصارا... یمن، جبهه وطنی سوریه، جهاد اسلامی و حماس فلسطین و همچنین حزب‌ا... لبنان، همه ایران است و به گفته سیدحسن نصرا...، دبیرکل حزب‌ا... لبنان، امروز مقاومت در منطقه یک امام دارد و آن مقام معظم رهبری است. وی در خطبه‌ دوم به حمله انصارا... یمن به پالایشگاه نفت آرامکو اشاره کرد و افزود: شنبه گذشته 10پهپاد انصارا... یمن پالایشگاه نفت آرامکو را که روزی 7میلیون بشکه نفت در آن تصفیه می‌شد با خاک یکسان کرد که با این اقدام روزی 5میلیون بشکه از تولید نفت عربستان کاهش یافت و این کشور برای جبرانش به خرید نفت از عراق مجبور شد. امام‌جمعه مشهد افزود: در اثر این اقدام و برای تعدیل قیمت نفت، آمریکا به باز کردن مخازن راهبردی خود مجبور شد؛ درصورتی‌که پیش از این در هیچ شرایطی حاضر به این کار نبود و این مخازن را ابزار بزرگی خود در دنیا می‌دانست؛ با این همه بازهم شاهد افزایش 20درصد قیمت نفت در بازار بودیم.
به گفته آیت‌ا... علم‌الهدی، این ضربه را انصارا... یمن به عربستان زد، اما آمریکای نادان این کار را از جانب ایران می‌داند و می‌خواهد با این کار ایران را متهم کند و سر دنیا را کلاه بگذارد؛ درصورتی‌که این ادعا یک اتهام بیش نیست. وی اظهار کرد: رادارها از 4طرف، آسمان را کنترل می‌کنند؛ آن‌وقت می‌‌گویند پهپادها را ایران از شمال فرستاده است. باید خطاب به آن‌ها که این ادعا را می‌کنند، گفت اصلا شما فهمیده‌اید ایران کجاست؟ مگر جنوب لبنان و حزب‌ا... ایران نیست؟ اکنون هم جنوب و هم شمالتان ایران است. عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز ایران محور مقاومت در منطقه است و این یعنی اگر بخواهید به این کشور تجاوز کنید، اسرائیل در نصف‌روز با خاک یکسان می‌شود. وی با اشاره به سی‌ونهمین سالروز آغاز جنگ تحمیلی و مقاومت مردم ایران در مقابل دشمن بعثی گفت: عامل و جوهره اصلی که ملت ایران را از 39سال گذشته به امروز رسانده، مقاومتی بوده است که مردم ایران آن را از اباعبدا...الحسین(ع) و نهضت عاشورا آموخته‌اند. همچنین آیت‌ا... علم‌الهدی روز پنجشنبه در دیدار با دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران با تأکید بر استفاده مدیران کشور از ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای بیان مواضع و دیدگاه‌های نظام و مواضع انقلابی گفت: سازمان‌های بین‌المللی می‌توانند و باید یک ظرفیت برای نظام باشند؛ به شرط آنکه نمایندگان ما چنین باور و اعتقادی داشته باشند. حجت‌ا... ایوبی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران نیز در این دیدار گفت: به‌عنوان خادم امام رضا(ع) باور دارم باید از ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای معرفی شهر مشهد در عرصه‌های مختلف به عنوان الگو استفاده کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->