کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

سامری: از فدراسیون گفتند امروز ۵ میلیون ندهی نمی‌توانی تیمت را هدایت کنی!

  • کد خبر: ۵۴۲۴۱
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
سامری: از فدراسیون گفتند امروز ۵ میلیون ندهی نمی‌توانی تیمت را هدایت کنی!
تیم بسکتبال اکسون در دیداری دینی با نتیجه ۷۵ بر ۷۲ از سد تیم قدرتمند پالایش نفت آبادان گذشت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان درباره شکست برابر اکسون گفت: اول باید به تیم اکسون تبریک بگویم بازیکنان خوب و با انگیزه‌ای دارد، باکیفیت بازی کردند. با وجود بازیکنان مصدومی که داشتیم من دستم بسته بود و نمی‌توانستم تغییرات تاکتیکی ایجاد کنم. از طرف دیگرما از اول بازی عدم تمرکز داشتیم آنهم بخاطر اینکه قبل از بازی ساعت ۲ وقت ناهار از فدراسیون به ما زنگ زدند که مربی شما باید ۵ میلیون بدهد وگرنه نمی‌گذاریم روی نیمکت بنشیند! این ۵ میلیون بابت سال گذشته بازی نفت با شهرداری گرگان است که در آبادان به مشکل خورد و من را جریمه کردند، اما همان زمان در کمیته انضباطی ما اعتراض زدیم و قرار شد جواب اعتراض مان را بدهند و تا الان هیچ صحبتی نشده است و حالا هفته ششم قبل از شروع بازی به ما زنگ می‌زنند که یا ۵ میلیون را می‌دهید یا نمی‌توانید تیم تان را هدایت کنید! خب شما خودتان را بگذارید جای من، تمرکزتان را می‌گیرند چه کاری می‌توانی انجام دهی؟
او در ادامه گفت: بعد دقیقه ۴ بازی که همه چیز هم نرمال بود با کوچکترین صحبت ما داور ۲ خطای فنی پشت سر هم می‌گیرد و همین‌ها باعث می‌شود که ما پشت سر هم تمرکزمان را از دست بدهیم و دیدید که ما نیمه اول نتیجه را دادیم آنهم فقط به خاطر همین عدم تمرکز‌ها بود. برای خودم سوال است که کسی فکر می‌کند ما هم مسئول هستیم؟ ما هم باید جوابگوی یک شهر باشیم. اگر حتی قرار بود من این پول را بدهم باید قبل از بازی اول این کار را می‌کردیم آنهم برای لیگی که نیمه تمام ماند و ما هم یک درصدی از قرارداد‌های مان را نگرفتیم.

سامری درباره داوری و خطا‌های فنی نیز گفت:وقتی یک بازی درگیرانه است داوران باید برای هر دو طرف شرایط را یکسان در نظر بگیرند. بازیکن ما را زمانی که بدون توپ است می‌گیرند و بازیکنم می‌گوید دارند من را می‌گیرند و بعد بدون هیچ اخطاری به او فنی می‌دهند، من برمی گردم به نیمکت و بازیکنانم می‌گویم همه شما می‌خواهید خودتان را نشان دهید. من ایراد بازیکنم را گفتم بعد داور از سمت دیگر سالن می‌آید و به منی که رویم به سمت نیمکت است خطای فنی می‌دهد! شما به من بگویید این درست است؟ الان من مانده ام و جوابی که باید به یک باشگاه و یک شهر بدهم!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->