دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد!
سرخط خبرها

ساعت دیدار استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان+ برنامه رقابت‌های لیگ برتر

  • کد خبر: ۵۴۲۴۵
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
ساعت دیدار استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان+ برنامه رقابت‌های لیگ برتر
دو تیم استقلال تهران و گل گهر سیرجان عصر فردا به مصاف یکدیگر می‌روند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و در چارچوب هفته نهم این مسابقات، عصر فردا دو تیم استقلال تهران و گل گهر سیرجان در سیرجان به مصاف یکدیگر خواهندرفت. این دیدار از ساعت ۱۶:۲۰ آغاز خواهدشد.

استقلال از ۷ بازی قبلی خود صاحب ۱۲ امتیاز شده و گل گهر سیرجان نیز از ۸ مسابقه توانسته ۱۴ امتیاز بیاندوزد. دیدار فردای دو تیم تقابل امیر قلعه نویی، ژنرال سابق آبی‌ها در برابر تیم استقلال است و همه نگاه‌ها به این دیدار دوخته شده است.

از سوی دیگر گادوین منشا نیز که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارد فردا در ترکیب گل گهر مقابل تیم سابقش به میدان خواهدرفت. منشا در ۸ مسابقه‌ای که برای گل گهر به میدان رفته ۹ بار دروازه حریفان را باز کرده و آقای گل فعلی لیگ برتر ایران است.

رشید مظاهری، سنگربان فیکس استقلال فردا کار سختی مقابل منشا خواهدداشت.

علیرضا حقیقی نیز که سال قبل با علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال درگیر شد و بینی او را در مجموعه انقلاب تهران شکست، فردا گلر تیم گل گهر خواهدبود.

در دیگر دیدار‌ها شهرخودرو در مشهد پذیرای تراکتور تبریز خواهدبود. شهرخودرو با رحمتی نتایج چندان خوبی در هفته‌های اخیر کسب نکرده و تنها ۲ بار در ۸ مصاف قبلی خود طعم پیروزی را چشیده است. شاگردان رحمتی با ۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند.

در آن سو تراکتور پس از اخراج منصوریان، شرایط بهتری را تجربه می‌کند. این تیم از ۸ بازی قبلی خود ۱۲ امتیاز کسب کرده و در رده پنجم جدول قرار دارد.

نفت مسجدسلیمان و پیکان نیز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان به رقابت خواهندپرداخت. مسجدسلیمانی‌ها با مجتبی حسینی تاکنون نتایج قابل قبولی گرفته اند و با ۱۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->