برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

ساعت دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان+ عکس طرح موزاییکی «خاص» پرسپولیس

  • کد خبر: ۵۴۳۶۰
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
ساعت دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان+ عکس طرح موزاییکی «خاص» پرسپولیس
دیدار معوقه تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، با اعلام سازمان لیگ ظهر فردا در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن از ساعت ۱۵ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی آغاز خواهدشد.
 

بیشتر بخوانید:

 
 
شاگردان یحیی گل‌محمدی هم‌اکنون با ۵ بازی صاحب ۹ امتیاز شده‌اند و در رده یازدهم جدول قرار دارد. سرخپوشان تاکنون صاحب ۲ پیروزی و ۳ تساوی شده‌اند و گرچه در فاز دفاعی موفق بوده‌اند و تنها یک گل خورده‌اند، اما در فاز هجومی هم عملکرد موفقی نداشته‌اند و با تنها ۵ گل زده، میانگین ۱ گل در هر بازی را ثبت کرده‌اند.

ذوب‌آهن اصفهان با رحمان رضایی شرایط خوبی ندارد و از ۷ بازی قبلی خود صاحب ۵ امتیاز شده‌است.

رونمایی از طرح موزاییکی «خاص» پرسپولیس

طی چند وقت اخیر هجمه و انتقادات زیادی متوجه پرسپولیس بوده و دامنه این هجمه‌های با ادعای مربوط به حمایت از سوی مسوولان فدراسیون و ورزش ایران، با اشاره به کلیدواژه "حمایت از تیم خاص" همراه بوده است.
 
ساعت دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان+ عکس طرح موزاییکی «خاص» پرسپولیس
 
تیم خاص، اما خیلی زود با استقبال بازیکنان و هواداران این تیم همراه شد و آن‌ها مدعی هستند با توجه به موفقیت‌های چند فصل اخیر خود در لیگ برتر ایران و حضور در دو فینال آسیا، لقب خاص بودن برازنده آنهاست و از آن استقبال هم کرده‌اند. موضوعی که اکنون باعث شده طرح موزاییکی این هفته روی سکو‌های استادیوم آزادی نیز با همین مضنون همراه شود و کانون هواداران این باشگاه با جمله "ما خاص هستیم" از حریف اصفهانی قرار است میزبانی کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->