انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

مسابقه کتاب‌خوانی و نقاشی مجازی «رفیق خوشبخت ما» برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۵۴۴۸۸
  • ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
مسابقه کتاب‌خوانی و نقاشی مجازی «رفیق خوشبخت ما» برگزار می‌شود
معاونت فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد و مؤسسه فرهنگی شهرآرا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، مسابقه کتاب‌خوانی و نقاشی «رفیق خوشبخت ما» را به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با همکاری مؤسسه فرهنگی شهرآرا به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، دو مسابقه فرهنگی با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای شهروندان و کودکان مشهدی به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

 

مسابقه کتاب‌خوانی مجازی

مسابقه کتاب‌خوانی مجازی با محوریت کتاب «رفیق خوشبخت ما» برگزار خواهد شد. این کتاب به شخصیت جهادی و روحیه خستگی‌ناپذیر سردار سلیمانی پرداخته و نویسنده با روایتی شیوا به بیان جزئیات افکار، عقاید، باورها، پسندها و ارزش‌ها از دیدگاه سردار حاج قاسم سلیمانی پرداخته است.

 

این کتاب را می‌توانید اینجا دانلود کنید

 

توجه به فرهنگ غنی ایثار و شهادت می‌تواند در بستر اقدامات فرهنگی میسر شود. با‌توجه‌به اینکه ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی می‌تواند، پایه مستحکمی برای فرهنگ‌سازی ایثار و شهادت در سطح جامعه باشد. برگزاری این مسابقه به ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی کمک خواهد کرد.

 

مسابقه نقاشی کودکان

مسابقه نقاشی کودکان نیز با محوریت ایثار و شهادت برگزار خواهد شد و به برندگان این مسابقات جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

 

گفتنی است که علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند از روز شنبه ۱۳ دی‌ماه به‌مدت یک هفته به‌صورت مجازی در این مسابقات شرکت کنند.

 

علاقه‌مندان به شرکت در این رویدادهای فرهنگی می‌توانند با مراجعه به کانال تلگرامی انتشارات بوی شهر بهشت به نشانی shahre_beheshtt@ که مجری این دو مسابقه است، مراجعه کنند و از جزئیات آن مطلع شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->