حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

هت‌تریک طلا در آسیا

  • کد خبر: ۵۴۶۱
  • ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۲
هت‌تریک طلا در آسیا
انتقام یوز‌های ایرانی از کانگورو‌های استرالیایی

تیم ملی والیبال ایران در بازی نهایی بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در سالن دوازده‌هزارنفری آزادی تهران از ساعت17:50 دیروز به‌مصاف استرالیا رفت و با پیروزی قاطع 3بر0 برای سومین مرتبه قهرمان آسیا شد. 2 تیم درحالی با هم روبه‌رو شدند که تیم ایران در مرحله نخست مسابقات از استرالیا شکست خورده بود و بازیکنان علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، انگیزه مضاعفی برای شکست‌دادن و انتقام از استرالیا داشتند و درنهایت نیز به هدف خود رسیدند. تیم ایران از همان ابتدا با ریسک کم و بسیار کم‌اشتباه بازی کرد و همین موضوع سبب افزایش اختلاف 2 تیم شد. دفاع داخل میدان خوب و استفاده از توپ‌های برگشتی در کنار فشار تماشاگران، باعث شد تا ایران در تمام طول ست اول، تیم برتر میدان باشد. دست نخست با نتیجه 25بر14 و روحیه بالای ملی‌پوشان ایرانی به پایان رسید. در دست دوم هم از نوع عملکرد بازیکنان ایران در سرویس و دفاع روی تور می‌شد فهمید که آن‌ها فقط برای پیروزی 3بر0 و انتقام شکست مرحله گروهی مقابل استرالیا به میدان آمده‌‌اند. مارک لبدیف،‌ سرمربی تیم ملی استرالیا، در دست دوم توماس ادگار، ستاره تنومند تیمش، را به‌دلیل ناکارایی بیرون کشید و ویلیامز را به زمین فرستاد. بازیکنان ایران با تکیه بر آنالیز دقیق حریف، راه‌های حمله استرالیا را به‌خوبی بسته بودند و درنهایت در این دست هم 25بر17 برنده شدند. بازی در دست سوم، متعادل‌تر آغاز شد و مساوی پیش رفت. 2 تیم در امتیاز 8بر7 به سود ایران برای وقت استراحت فنی نخست و 16بر15 برای وقت استراحت فنی دوم، نزد مربیان خود رفتند. دریافت‌ مناسب بازیکنان ایران در این دیدار، قدرت ابتکار عمل را به سعید معروف به‌عنوان بازی‌گردان تیم می‌داد تا در خط حمله از مهاجمان خود به‌خوبی استفاده کند. حریف از هر حربه‌ای برای گرفتن حداقل یک دست استفاده کرد؛ اما درنهایت در دست سوم نیز 25بر21 و درمجموع 3بر0 شکست خورد تا ایران برای سومین‌بار قهرمان آسیا شود. در این بازی سالن آزادی شاهد حضور بیشترین تماشاگر از ابتدای مسابقات تاکنون بود و تقریبا پر شد. همچنین محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و نامزد ریاست فدراسیون والیبال، به‌همراه صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، تماشاگران ویژه این بازی بودند. بازی فینال به‌دلیل طولانی‌شدن دیدارهای قبلی با حدود 20 دقیقه تأخیر آغاز شد و مسئولان برگزاری مسابقات، پیش از بازی، سکوی قهرمانی و اهدای جوایز را به بیرون از سالن منتقل کردند. اوشین ساهاکیان، بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال و بهنام محمودی، بازیکن پیشین تیم ملی والیبال، در جریان دست دوم برای دیدن بازی ایران در سالن حضور یافتند. ایران پیش‌از‌این 2 بار در سال‌های2011 و 2013 به‌عنوان قهرمانی رسیده بود و استرالیا تنها در سال2007 روی سکوی نخست ایستاد.

 

غفور و معروف بهترین های ایران
در پایان این مسابقه برخلاف بازی‌های قبل نشست خبری برگزار نشد. حضور افراد متفرقه در کنار زمین و همچنین ازدحام بیش از حد موجب شد تا خبرنگاران نتوانند به تهیه مصاحبه و گزارش مشغول شوند. این بی‌نظمی‌ها در زمان اهدای مدال و جام نیز به شدت نمایان بود. همچنین قبل از مراسم اهدای مدال‌ها تیم رؤیایی بیستمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا معرفی شد. عنوان ارزشمندترین بازیکن این دوره به توماس ادگار از استرالیا رسید. یوکی ایشیکاوا از ژاپن و ساموئل واکر از استرالیا به عنوان بهترین دریافت کننده شناخته شدند. بهترین مدافعان این دوره از رقابت ها، یانگ سوک شیم از کره‌جنوبی و سید محمد موسوی بودند و عنوان بهترین پشت خط زن هم به امیر غفور رسید. طبق انتظار سعید معروف بهترین پاسور شد و تاکاهیرو یاماموتو از ژاپن عنوان بهترین لیبرو را به دست آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->