قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد «قلیان اکسیژن» طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد
سرخط خبرها

شناسایی ۱۱هزار سایت قمار و شرط‌بندی در سراسر کشور

  • کد خبر: ۵۴۷۹۲
  • ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
شناسایی ۱۱هزار سایت قمار و شرط‌بندی در سراسر کشور
رئیس پلیس فتای ناجا با اشاره به برخورد با گردانندگان سایت‌های قمار اعلام کرد که از سال ۹۶تا کنون ۱۱هزار سایت قمار و شرط‌بندی در سراسر کشور شناسایی شده‌اند.
محمد جواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ رئیس پلیس فتای ناجا با اشاره به برخورد با گردانندگان سایت‌های قمار اعلام کرد که از سال ۹۶تا کنون ۱۱هزار سایت قمار و شرط‌بندی در سراسر کشور شناسایی شده‌اند.
سردار وحید مجید در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت گفت: برخورد اولیه با این‌گونه سایت‌ها از سال ۱۳۹۰آغاز شده است و هماهنگی‌های زیادی در حوزه‌های مختلف انجام داده‌ایم و در سال ۹۶ آیین‌نامه الزامات، ضوابط و فرایند اجرایی پذیرندگان و پرداخت‌یاران پشتیبانی سند در نظام پرداخت کشور را با بانک مرکزی منعقد کرده‌ایم. این آیین‌نامه به تمامی حوزه‌هایی که در این باره دارای فعالیت بودند ابلاغ و اعلام شد.

وی ادامه داد: این آیین‌نامه باعث شد احراز هویت لازم برای کسانی که در حوزه‌های بانکی فعالیت می‌کنند انجام شود که مختل‌شدن فعالیت تعداد زیادی از سایت‌های شرط‌بندی را در پی داشت و قماربازان و کسانی که دارای سایت‌های شرط‌بندی بودند اقدام به فعالیت‌های کارت به کارت کردند. در نهایت با تشدید اقدامات بالغ بر ۸۷۲ کارت را تا سال ۹۸ مسدود کردیم.

رئیس پلیس فتای ناجا درباره اقدامات انجام شده امسال بیان کرد: امسال با توجه به هماهنگی‌های انجام شده بالغ بر ۱۹۰۰ کارت مسدود شده و با توجه به اینکه حوزه‌های قمار ناظر به قوانین ۷۰۵ تا ۷۱۱ قانون مجازات اسلامی بود و خلأ‌های قانونی داشت، بنابراین در سال ۹۵ مکاتبات لازم را با حوزه‌های مختلف قضایی انجام دادیم و خلأ‌های قانونی را اعلام کردیم.
مجید با اشاره به اقدامات انجام شده از سال ۹۶تاکنون، تصریح کرد: در این مدت بالغ بر ۵۰۰۰ پرونده تشکیل و ۲۵۰۰ نفر نیز دستگیر شده‌اند، همچنین حدود ۱۹۰۰ اکانت که در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ قمار می‌کردند را مسدود کرده‌ایم.


شناسایی ۵۰۰۰ سایت در سال ۹۸

رئیس پلیس فتای ناجا با بیان اینکه در سال ۹۸به طور تقریبی ۵۳نفر از اعضای ۷باند قماربازی و شرط‌بندی را شناسایی و دستگیر کرده‌ایم، گفت: در سال ۹۹نیز ۱۰ باند شناسایی و ۱۶۴متهم دستگیر شدند و علاوه بر آن بالغ بر ۵۰۰۰ وب‌سایت و اکانت شبکه اجتماعی مربوط به قمار و شرط‌بندی را شناسایی کردیم که در این زمینه ۱۷۵۰ مورد پرونده قضایی تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع امسال بالغ بر ۸۰۰ نفر را تحویل مراجع قضایی داده‌ایم، خاطرنشان کرد: مبارزه ما با قماربازی بی‌امان بوده و همچنان ادامه دارد، اقدامات تقنینی را از سال ۹۵ دنبال کرده‌ایم و حرکت و اقداماتی در این باره انجام شده است.
ابن مقام مسئول یادآور شد: در حوزه قمار و شرط‌بندی بالغ بر ۷.۴۲ درصد از پرونده‌ها با شکایت شهروندان تشکیل شده و ۹۲ درصد از طریق اقدام‌های مستقیم پلیس فتا انجام شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->