پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

گرد و خاک یحیی گل‌محمدی علیه داور دیدار پرسپولیس و سپاهان

  • کد خبر: ۵۴۹۹۳
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
گرد و خاک یحیی گل‌محمدی علیه داور دیدار پرسپولیس و سپاهان
سرمربی پرسپولیس پس از دیدار با سپاهان به شدت علیه تصمیمات خورشیدی، داور مسابقه پرسپولیس و سپاهان موضع گیری کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی تیمش مقابل سپاهان گفت: مقابل یک تیم خوب بازی داشتیم. کسب سه امتیاز هدف اصلی ما بود. هر دو نیمه بازی موقعیت‌هایی داشتیم و مسلط بر بازی بودیم و بازی را کنترل کردیم. می‌توانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. هر چند بازی کم موقعیتی بود چرا که هر دو تیم یک مقدار دنبال گل نخوردن بودند و از طرفی در یک سطح قرار داشتند.

او ادامه داد: یک مقدار هم فکر می‌کنم که داور از پنالتی مسلم به نفع تیم‌مان گذشت و متاسفانه نتوانستیم بازی را ببریم و باید خودمان را برای بازی آینده آماده کنیم.

گل‌محمدی درباره اعتراضات به داور بازی در خلال این مسابقه اظهار کرد: چند صحنه بود که ما فکر می‌کردیم باید به نفع ما گرفته می‌شد. سر این صحنه‌ها اعتراض کردیم، اما مشکل خاصی نبود که بخواهیم درباره آن صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره افت خط حمله تیمش در غیبت عیسی آل‌کثیر گفت: فشار زیادی روی این بازیکنان وجود دارد. تا جایی که توانستیم در این هفت بازی، برای مهاجمان موقعیت خلق کردیم. این فشار بیش از حد باعث شده نتوانند از موقعیت‌ها استفاده کنند. آن‌ها احتیاج به زمان و تمرینات اختصاصی بیش‌تری دارند تا از موقعیت‌مان استفاده کنیم. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم تمرینات بیشتر است.

وی درباره داربی تهران که روز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود اظهار کرد: در هر صورت داربی همیشه جذابیت‌های خاص خود را دارد. گرفتن سه امتیاز در داربی هدف اصلی ما است چرا که به این موضوع نیاز داریم. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی باشد. باید خودمان را برای این دیدار آماده کنیم.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->