۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا در جهان ۱۷ دی

  • کد خبر: ۵۵۰۵۲
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
آخرین آمار کرونا در جهان ۱۷ دی
در حال حاضر (چهارشنبه ۱۷ دی ۹۹) آمریکا با بیش از ۲۱ میلیون و ۵۷۸ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشور‌های هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند.
به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۸۶ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۲۲۶ نفر در جهان به ویروس کرونا  کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند که از این تعداد،  یک میلیون و ۸۷۶ هزار و ۲۴۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۶۱ میلیون و ۵۶۴ زار و ۲۵۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۲۵ هزار و ۵۵۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۶۰۶ نفر رسیده است؛  تاکنون ۳۶۵ هزار و ۶۲۰ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۷ هزار و ۹۰۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۳۷۵ هزار و ۴۷۸ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۵۰ هزار و ۱۵۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۵۷ هزار و ۴۴۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۷ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۹۷ هزار و ۷۷۷ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، انگلیس، فرانسه، ترکیه و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۳ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۳۸۴، ۲ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۴۷۹، ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۲۳۹، ۲ میلیون و ۲۷۰ هزار و ۱۰۱ و ۲ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۶۱۹ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های اسپانیا با یک میلیون و ۹۸۲ هزار و ۵۴۴ مبتلا و آلمان نیز با یک میلیون و ۸۱۴ هزار و ۵۶۵ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۱۲ میلیون و ۹۶۲ هزار و ۲۱۶، ۹ میلیون و ۹۹۷ هزار و ۲۷۲ و ۶ میلیون و ۹۶۳ هزار و ۴۰۷ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 

کرونا , آمریکا ,


اینجا بخوانید: آمار کرونا در ایران ۱۷ دی | فوت ۸۲ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->