جزئیات سفر قلعه نویی به مشهد| از بازدید از ورزشگاه امام رضا(ع) تا جلسه ویژه با استاندار خراسان رضوی میزبانی مشهد برای بازی «ایران - قطر» قطعی شد پرواز استقلال و پرسپولیس به سوی دربی آتش بس پیشکسوتان استقلال تا دربی ملاقات نکونام و استقلالی‌ها با خطیر؟ هلدینگ همه هزینه استقلال را نمی‌دهد! نتیجه بازی فوتسال ایران و گواتمالا(۲۹ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو خلاصه بازی| قاطع و پرغرور در جام جهانی عکس‌هایی از بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و گواتمالا مدافع پرسپولیسی در راه خیبر مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس پخش زنده بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرسپولیس - پاختاکور از مشهد به قلعه حسن خان رفت + عکس گاریدو: دنبال ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم هستیم تارقلی‌زاده، رئیس گروه فنی و آنالیز فیفا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ است صعود تیم ملی فوتبال ایران به رتبه ۱۹ رنکینگ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم!
سرخط خبرها

حسین طیبی؛ طارمی فوتسال پرتغال!

  • کد خبر: ۵۵۱۳۴
  • ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
حسین طیبی؛ طارمی فوتسال پرتغال!
ادامه درخشش لژیونر مشهدی فوتسال ایران در بنفیکا باعث شده تا او به یکی از چهره های تاثیرگذار بنفیکا تبدیل شود.
به گزارش شهرآرانیوز، ستاره مشهدی بنفیکا، کماکان در لیگ فوتسال پرتغال می‌درخشد. حسین طیبی که از ابتدای لیگ امسال راهی پرتغال شده، تبدیل به یکی از ستون‌های موفقیت تیم بنفیکا شده است.
 
طیبی که بعد از ۴ فصل بازی در غیرت، تصمیم گرفت یک چالش جدید را پیش روی خودش بگذارد، مثل مهدی طارمی، تبدیل به یک ستاره در لیگ فوتسال پرتغال شده است. یاران طیبی که در ۱۴ مسابقه اخیرشان تنها یک تساوی برابر اسپورتینگ صدرنشین داشته و در ۱۳ بازی دیگر به برتری رسیده بودند، نتوانستند در دیدار با براگا به این روند عالی ادامه دهند و با تساوی ۴‌بر‌۴ متوقف شدند. بنفیکا در‌حالی این تساوی را به دست آورد که تا لحظات پایانی مسابقه با نتیجه ۴‌بر‌۳ عقب بود و در آستانه نخستین شکست فصل قرار داشت، اما حسین طیبی پاس در عرض را با ضربه بغل‌پای فنی و تماشایی به گوشه دروازه براگا فرستاد و منجر به کسب یک‌امتیاز برای تیمش شد.

حسین طیبی که برابر براگا دوازدهمین بازی فصل خود در لیگ برتر فوتسال پرتغال را انجام می‌داد، توانست هشتمین گلش را به ثمر برساند؛ ضمن اینکه او در این مدت ۴ پاس گل هم داده است. تیم فوتسال بنفیکا که تا پایان هفته چهاردهم رقابت تنگاتنگی با اسپورتینگ لیسبون داشت و هم‌امتیاز با این تیم پیش می‌رفت، در آخرین بازی نیم‌فصل اول و توقف برابر براگا، ۴۱‌امتیازی شد تا با ۲ امتیاز کمتر نسبت به اسپورتینگ، در رده دوم جدول بماند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->