گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس
سرخط خبرها

شعار‌های مهندسی‌شده جلوی درِ باشگاه

  • کد خبر: ۵۵۲
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
شعار‌های مهندسی‌شده جلوی درِ باشگاه
تحرکات عجیب ۲ پیش‌کسوت پرسپولیس پس از جدایی برانکو

جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس باعث شده تا برخی پیش‌کسوتان این باشگاه به فکر دست‌وپا‌کردن موقعیت جدید برای خودشان نزد هواداران باشند. اعتراض هواداران تیم پرسپولیس به جدایی برانکو ایوانکوویچ و تجمع مقابل ساختمان این باشگاه دیروز وارد سومین روز خود شد که البته نقطه متفاوت این تجمع با برنامه های قبلی به حضور عرب در بین مردم باز می گشت.هواداران تیم پرسپولیس دیروز هم مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شدند و با شعارهایی خواستار کناره‌گیری ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس شدند؛ شعارهایی که به نظر، مهندسی‌شده بود. بر هیچ‌کس پوشیده نیست جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس می‌تواند قهرمان متوالی 3 دوره لیگ برتر را با مشکل جدی روبه‌رو کند. برانکو درحالی از پرسپولیس رفت که یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد داشت؛ اما عدم پرداخت بموقع دستمزدهایش در دوران مدیریتی حمیدرضا گرشاسبی و ایرج عرب باعث شد تا او همراه با دستیارانش تصمیم به ترک تهران بگیرد و به الاهلی عربستان بپیوندد. درواقع اگر مسئولان پرسپولیس می‌توانستند با مدیریت صحیح منابع مالی خود پرداختی‌های منظمی را به اعضای خارجی کادر فنی سرخ‌ها داشته باشند، حالا هواداران این تیم که با برانکو به 6 جام مختلف در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام رسیده بودند، با خیال راحت به فکر فتح هفتمین جام خود بودند؛ جام‌هایی که بدون‌شک کمترین تأثیرش را حلقه مدیریتی پرسپولیس داشته که حالا با عملکرد ضعیفشان جای هیچ توجیهی را نگذاشته‌اند. در این شرایط اما چیزی که عجیب است، برخی اتفاقات و شعارهای متحصنان مقابل باشگاه است که به نظر می‌رسد از جایی خط می‌گیرد.


همه منتظر افشاگری جدید میناوند!
مهرداد میناوند که در چند سال اخیر با پست‌های جنجالی خود در اینستاگرام راه مطمئنی را برای جلب‌نظر هواداران پرسپولیس پیدا کرده است، صحبت از سناریوی تکراری افشاگری کرده است. او گفته است که عکس‌های مذاکره محسن خلیلی با افشین قطبی به دستش رسیده است و به وقتش منتشر می‌کند؛ ادعایی که اگر یک‌درصد واقعیت داشت، بدون‌شک تاکنون منتشر شده بود و میناوند از این طریق فالوورهایش در اینستاگرام بیشتر هم می‌شد. بازیکن پیشین پرسپولیس که از ادبیات تندوتیزی علیه مدیران پرسپولیس استفاده کرده بود، در همان ابتدای روی‌کار‌آمدن ایرج عرب یکی از گزینه‌های مطرح‌شده در فضای مجازی برای حضور در پست سرپرستی پرسپولیس معرفی شد. فضایی که هیچ چیزش واقعی نیست و میناوند هم هرگز در واقعیت، این حکم را نگرفت.

 

تشویق‌های عجیب پیروانی
همچنین تشویق افشین پیراونی توسط عده اندکی از تجمع‌کنندگان مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس در حالی به گوش رسید که این پیش‌کسوت هم سابقه خوبی در سرپرستی تیم‌های تحت‌امرش نداشته است. پیروانی 2 بار سرپرست شد و هر 2 بار هم کنار گذاشته شد. او یک بار زمان کارلوس کی‌روش این عنوان را از آنِ خود کرد که با دستور سرمربی وقت تیم ملی کنار گذاشته شد و یک‌بار هم در پرسپولیس به این عنوان رسید که با حکم کمیته اخلاق مبنی‌بر محرومیت پنج‌ساله‌اش روبه‌رو شد تا از جمع سرخ‌ها جدا شود؛ حکمی که البته پس از مدتی لغو شد، اما پیروانی که تلاش زیادی برای بازگشت به پرسپولیس داشت، هرگز به این خواسته‌اش نرسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->