نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

حمایت مالی از ۵۵ پروژه المپیک پاریس

  • کد خبر: ۵۵۳۱۰
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
حمایت مالی از ۵۵ پروژه المپیک پاریس
۵۵ پروژه المپیک پاریس حمایت مالی دریافت خواهند کرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، کمیته برگزاری بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس، اعلام کرد ۵۵ پروژه جدید پاریس حمایت مالی خواهند شد.

بیش از هزار پروژه از سراسر فرانسه طرح‌هایی را ارائه دادند كه نمونه‌هایی از ورزش را به عنوان ابزاری برای تأثیرات اجتماعی به نمایش می‌گذاشتند.

برنامه‌های ارائه شده توسط آژانس ملی ورزش، کمیته برگزاری پاریس ۲۰۲۴، کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و ورزش فرانسه برای بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

براساس طرحی با عنوان(Impact2024) ۵۵ پروژه کمک ۱.۷ میلیون یورویی دریافت خواهند کرد. به دلیل تعدد برنامه‌های ارائه شده ۱۰۲۴ پروژه دیگر توسط این طرح انتخاب خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->